هزار و ۳۹۲ نفر در خراسان جنوبی از ابتدای شیوع کرونا تاکنون از خدمات بانک‌های امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، رضایی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: در  بانک‌های امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر ۳۸۰ کالای پزشکی به تعداد ۱۸ قلم برای امانت به بیماران نیازمند نگهداری می‌شود.

او با اشاره به فعالیت ۱۴ بانک امانات در استان، افزود: این بانک‌ها با هدف کمک به بیماران نیازمند در تامین کالا‌های پزشکی راه اندازی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با بیان اینکه از ابتدای راه اندازی این بانک‌ها تاکنون خدمات خوبی به جامعه هدف ارائه شده است، افزود: با توجه به شیوع کرونا و افزایش نیازمندی به کپسول اکسیژن، بخش قابل توجهی از خدمات در این زمینه بوده است.

رضایی با اشاره به ایجاد کمپین " دست یار" گفت: این کمپین نیز با هدف تامین دستگاه اکسیژن ساز و کپسول اکسیژن برای بیماران کرونایی از طریق مشارکت مردم و خیرین تشکیل شده است.

او افزود: با توجه به نیاز بیماران کرونایی به اکسیژن، از مردم و خیران خواستاریم با پیوستن به این کمپین و اهدای نفس به نیازمندان، باری دیگر ما را در این حرکت همیاری کنند.

رضایی افزود: خیرین، نیکوکاران و مردم استان می‌توانند با استفاده از کد دستوری # ۵۶ * ۱۱۲ * و یا با واریز کمک‌های خود به شماره حساب ۵۲۳۹۳۹۳۹۵۵ با شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۰۲۲۲۳۱۵۶ نزد بانک ملت اقدام به اهدای نفس به بیماران کرونایی کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.