موسوی از توقیف ۲۱ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به علت فاقد پلاک، پلاک مخدوش، حرکات نمایشی و آلودگی صوتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی انتظامی شهرستان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، شناسایی و دستگیری مجرمان و مخلان نظم و امنیت در ۴۸ ساعت گذشته در تفرجگاه‌ها، پارک‌ها و مناطق تفریحی و حاشیه آن توسط ماموران انتظامی در سطح شهرستان اجرا شد.

او افزود: پس از برنامه ریزی‌های صورت گرفته و انجام اقدامات پلیسی، ماموران انتظامی موفق به شناسایی و دستگیری ۳ سارق طی هماهنگی با مرجع قضائی شده و پس از انجام تحقیقات فنی به ۶ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام خاطر نشان کرد: ۲۱ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به علت فاقد پلاک، پلاک مخدوش، حرکات نمایشی و آلودگی صوتی توقیف و روانه پارکینگ شده است.

سرهنگ موسوی ادامه داد: در اجرای طرح یکی از خرده فروشان مواد مخدر دستگیر و مقادیر قابل توجهی انواع مواد مخدر از وی کشف شد.

او با اشاره به دستگیری دو نفر از مخلان نظم و امنیت در سطح شهرستان، گفت:در این راستا ۷ معتاد متجاهر در پارک‌ها و مناطق تفریحی جمع آوری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم، مهم‌ترین شرط پایداری امنیت در هر جامعه‌ای، مشارکت مردم با پلیس برشمرد.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.