شرکت Realme به مناسبت سومین سالگرد تاسیس این شرکت از سری گوشی‌های Realme GT ۵G در هند رونمایی می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام  آرنا؛ گوشی Realme GT ۵G مجهز به اسنپدراگون ۸۸۸ که در ماه مارس در چین رونمایی شد به زودی وارد اروپا خواهد شد. همچنین قرار بود در اوایل ماه می به عنوان بخشی از جشن ۳-سالگی این شرکت در هند آغاز به کار کند، اما این اتفاق نیفتاد؛ و در حالی که هنوز تاریخ دقیقی از آغاز به کار GT ۵G در هند نداریم، شعبه Realme هند اعلام کرد که این گوشی هوشمند به زودی در کشور معرفی خواهد شد.

این افشاگری از طریق صفحه‌ای است که توسط Realme در سایت هندی خود برای اجلاس مجازی Making ۵G Global که در ۳ ژوئن برگزار می‌شود، راه اندازی شده است. این صفحه شامل Realme ۸، ۵G، Narzo ۳۰ Pro ۵G و X۷، ۵G است که از قبل برای خرید در هند در دسترس هستند.

گوشی realme

برخی گمانه زنی‌ها درباره راه اندازی Realme GT ۵G در هند وجود داشت و چند روز پیش، هنگامی که با کارمندان Realme صحبت کردیم، به ما گفتند که این شرکت هنوز در مورد راه اندازی هند GT ۵G تصمیمی اتخاذ نکرده است. اما اکنون که Realme معرفی GT ۵G در هند را تأیید کرد، می‌توانید انتظار داشته باشید که سازنده گوشی به زودی شروع به تبلیغ آن در شبکه‌های اجتماعی کند.

علاوه بر تأیید راه اندازی GT ۵G در هند، صفحه رویداد همچنین به ما می‌گوید که Realme در تاریخ ۱۰ ژوئن جلسه ۵G را در هند برگزار می‌کند، اما در حال حاضر مشخص نیست که Realme GT ۵G را در آن روز در هند معرفی می‌کند یا اینکه محصول دیگری دارد.

ویژگی گوشی Realme X۷ Max ۵G

همانطور که گفته شد، Realme قبل از معرفی GT ۵G در هند، X۷ Max ۵G را در این کشور در تاریخ ۳۱ می معرفی خواهد کرد. Realme X۷ Max ۵G احتمالاً یک GT Neo با مارک تجاری جدید است، که تفاوت چندانی با GT ۵G ندارد، بنابراین جالب است که ببینیم هر دو گوشی چگونه توسط Realme قرار می‌گیرند. در مقایسه با GT ۵G، GT Neo سبکتر است، دارای Dimensity ۱۲۰۰ SoC در راس آن است، دارای گزینه‌های حافظه بیشتری است و در ۵۰ وات کمتری شارژ می‌شود. پوشش پشتی آن نیز پایان متفاوتی دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار