برگزاری مراسم ویژه شب ارتحال امام خمینی (ره) در حرم رضوی

ویژه برنامه سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در آستانه فرا رسیدن چهاردهم خرداد ویژه برنامه ارتحال جانگداز رهبر کبیر و بنیان گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) با حضور آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد ، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی و جمعی از مسئولان و خادمان آستان ملکوتی رضوی در صحن پیامبر اعظم (ص) حرم مطهر رضوی برگزار شد.

در این مراسم آیت الله سید احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری در سخنانی با اشاره به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران بر مبنای مردم داری دینی استوار شده و به همین دلیل حضور مردم در انتخابات از اهمیت بسیاری برخوردار است.

او افزود: ملت شریف ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دوازده رئیس جمهور را با رای خود انتخاب کرده اند و در روز ۲۸ خرداد ماه امسال نیز سیزدهمین رئیس جمهور را انتخاب خواهند کرد.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی سعی دارند با تبلیغات گسترده‌ای که در فضای مجازی به راه انداخته اند انتخابات ایران را امری تشریفاتی جلوه دهند و هدف آن‌ها دل سرد کردن مردم از شرکت در انتخابات است.

آیت الله خاتمی بیان کرد: برخلاف تبلیغات دشمن در فضای مجازی و ماهواره، انتخابات در ایران به صورت کاملا مردمی برگزار می‌شود و اعضای شورای نگهبان آراء مردم را امانت می‌دانند و در نهایت کسی که مردم به او رای داده باشند به عنوان رئیس جمهور انتخاب می‌شود.

او شرکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای را عزت آفرین توصیف و تصریح کرد: این رای دادن‌ها در واقع رای مجدد به جمهوری اسلامی است و موجب تداوم نظام جمهوری اسلامی ایران و خواری دشمنان خواهد شد.

انتهای پیام// م.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار