فرمانده عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: آتش سوزی یک واحد منزل مسکونی با کمک آتش نشانان این شهرستان مهار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیرضا جرک فرمانده عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت:  طی تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ این سازمان گزارش آتش سوزی در یک منزل مسکونی اطلاع رسانی شد و  ستاد فرماندهی عملیات سریعا اکیپی از آتش نشانان ایستگاه شماره یک را به محل حادثه واقع در خیابان مولوی حد فاصل خیابان عدالت و باهنر اعزام و بلافاصله اقدام به مهار حریق نمودند.

او افزود: در این حادثه که علت آن در دست بررسی است یک دستگاه کولر گازی پنجره‌ای طعمه حریق شد که با حضور به موقع آتش نشانان، در کوتاهترین زمان ممکن کنترل و مهار شد.

سید لطیف ضیایی مقدم آتش نشان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول نیز بیان داشت: طی تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ این سازمان گزارش آتش سوزی یکدستگاه خودروی سواری پراید در پارکینگ یک آپارتمان ۵ طبقه اطلاع رسانی شد.

او با بیان اینکه ستاد فرماندهی عملیات سریعا اکیپی از آتش نشانان ایستگاه شماره دو را به محل حادثه واقع در خیابان هجرت بین خیابان مربی و معاد اعزام و بلافاصله اقدام به مهار حریق نمودند، افزود: در این حادثه که علت آن نیاز به کارشناسی دقیق دارد یکدستگاه خودروی سواری پراید طعمه حریق شد که با سرعت عمل آتش نشانان، در کوتاهترین زمان ممکن کنترل و مهار شد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: آتش سوزی ، اطفای حریق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار