اورژانس هوایی چهارمحال و بختیاری به چوپان زخمی شده و مادر باردار امدادرسانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمد حیدری رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: طی تماس با مرکز هدایت عملیات دانشگاه علوم پزشکی (EOC) اعلام شد که چوپان ۲۷ ساله بدنبال چرای دام در کوه پرشیر از کوهستان‌های الیگودرز توسط خرس وحشی دچار جراحت شدید شده است.

او افزود: به دلیل سخت گذر بودن مسیر و عدم آمادگی بالگرد استان لرستان جهت پرواز، پس از هماهنگی با (Eoc) بالگرد اورژانس به همراه تکنسین اورژانس هوایی آقای مجتبی سلیمانی وکادر پروازی کاپیتان یارمند و زاهدنیا به محل اعزام شدند و پس از اقدامات درمانی و ثابت سازی، مصدوم به بیمارستان امام جعفر صادق (ع) شهر الیگودرز منتقل شد.


بیشتر بخوانید


حیدری اضافه کرد: در همین حین ماموریت دیگری با امداد خواهی خانم باردار ۲۴ ساله‌ای با مورد درد زایمان در منطقه صعب العبور سر آقا سید اعلام شد.

او ادامه داد: با هماهنگی‌های صورت گرفته، بالگرد اورژانس از بیمارستان امام صادق (ع) به پرواز درآمد و پس از رسیدن به محل با انجام اقدامات درمانی مناسب توسط تکنسین اورژانس، مادر باردار به فرودگاه شهرکرد و از آنجا با آمبولانس به بیمارستان هاجر شهرکرد منتقل شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار