معاون خدمات شهری شهرداری مهاباد گفت: فضاسازی سطح شهر برای فعالیت تبلیغاتی کاندیدا‌های ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی آغاز شد.

عزیز عزیزنژاد معاون خدمات شهری شهرداری مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: با آغاز فعالیت تبلیغاتی کاندید‌های ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر از امروز حسب دستور شهردار مهاباد، همکاران واحد‌های مختلف اداره شروع به فضا سازی در سطح شهر کردند.

عزیزنژاد افزود: شهرداری مهاباد اقداماتی از قبیل آماده سازی مکان‌هایی با نصب داربست در نقاط مختلف سطح شهر برای قرارگیری تراکت و پوستر‌های تبلیغاتی نامزد‌ها اجرا کرده است.

او اضافه کرد: ضروریست ستاد‌های تبلیغاتی نامزدها، بنا بر تصویب ستاد انتخابات شهرستان و به منظور جلوگیری از آسیب به منظر شهری و آلودگی محیط شهری، به عوامل تبلیغاتی تحت امر خویش، اعلام کنند از نصب بنر و پوستر و موارد تبلیغاتی در غیر از مکان‌های تعیین شده خوداری نمایند تا در کنار هم فضایی آرام را فراهم ساخته و ضمن حفظ پاکیزگی محیط زیست و حقوق شهروندی، برای تداوم عزت، سربلندی و توسعه همه جانبه‌ دیارمان مصمم‌تر از همیشه تلاش کنیم.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.