سردار القاصی مهر با بیان اینکه باید در مسیری قرار بگیریم که هیچ بیماری بر روی تخت بیمارستان، دغدغه تأمین خون مورد نیاز برای درمان را نداشته باشد، گفت: فرهنگ سازی اهدای خون، یک ضرورت است و بایستی در جامعه ترویج شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: امروز به لطف خدا و همت کارکنان، این امر خداپسندانه در سطح پلیبس استان به یک فرهنگ تبدیل شده است چرا که در طول سال و در مناسبت‌های مختلف این مهم با حضور جمع کثیری از همکاران صورت می‌گیرد که قابل تحسین است.

او افزود: نیروی انتظامی علاوه بر انجام مطلوب وظیفه خطیر خود در تأمین امنیت جامعه و ارتقاء احساس آرامش و آسایش شهروندان، در عرصه امداد رسانی به نیازمندان و بیماران نیز اقدامات شایسته‌ای را در جهت همکاری و تعامل با سازمان انتقال خون به صورت مستمر به انجام رسانده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام اعلام کرد: بدون تردید در هر زمان که نیاز به خون احساس شود نیروی انتظامی با پیشی گرفتن از سایر دستگاه‌ها برای اهدای خون به نیازمندان اعلام آمادگی کرده و در این امر خداپسندانه مشارکت حداکثری می‌کنند.

سردار القاصی مهر در پایان از تمام آحاد مردم جامعه خواست تا با مشارکت عمومی خود در این امر بشردوستانه شرکت کرده و نسبت به اهدای خون اهتمام بیشتری داشته باشند تا عزیزانمان در حوزه سلامت از این طریق بتوانند جان و تداوم حیات هزاران بیمار را تضمین کنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.