مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس گفت: تعداد دانش آموزان پسر و دختر رأی اولی این استان در انتخابات ۲۸ خردادماه امسال ۵۳ هزار نفر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، فرهاد اسماعیلی ضمن دعوت از فرهنگیان و دانش آموزان برای حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی، گفت: ۵۳ هزار نفر دانش‌آموز رأی اولی این استان در اولین تجربه سیاسی خود در این انتخابات رای خواهند داد.

او بیان کرد: دانش آموزان رأی اولی فارس همپای دیگر نقاط کشور برای اولین بار موفق به مشارکت در سرنوشت سیاسی کشور می‌شوند و در این دوره از انتخابات شاهد حضور دانش آموزان پایه دوازدهم در پای صندوق‌های رأی استان خواهیم بود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه انتخابات موجب بلوغ سیاسی کشور در سطح ملی و بین المللی می‌شود، اضافه کرد: مشارکت حداکثری آحاد جامعه موجب عزت و اقتدار ملی می‌شود و جامعه بزرگ فرهنگیان همیشه پیشرو در این امر بوده است.

اسماعیلی همچنین حضور رأی اولی‌ها در این انتخابات را جلوه‌هایی از مشارکت سیاسی آینده سازان وطن دانست و گفت: بدون شک تجربه اولین حضور سیاسی دانش آموزان رأی اولی در اذهان آنان جاودانه و فرصتی مغتنم و جذاب برای حضور در مشارکت‌های سیاسی کشور خواهد بود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار