ساکنان روستای در حومه حسکه سوریه هنگام تلاش نظامیان اشغالگر آمریکایی برای عبور از نزدیکی این روستا، به کاروان آنان حمله کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه، ساکنان روستای «فرفره» در حومه حسکه در سوریه به کاروانی از نظامیان اشغالگر آمریکایی حمله کردند.

بر اساس این گزارش، این کاروان نظامی متشکل از چهار دستگاه خودروی نظامی بوده و شبه‌نظامیان موسوم به نیرو‌های دموکراتیک سوریه (قسد) نیز با یک دستگاه خودرو این کاروان نظامی را همراهی می‌کردند.

ساکنان روستای فرفره دیروز به این کاروان نظامی آمریکایی هنگام تلاش برای عبور از نزدیکی این روستا سنگ پرتاب کردند که به خودرو‌ها آسیب وارد شد.

آمریکا در چارچوب طرح‌های اشغالگرانه خود در منطقه، همچنان از گروه‌های مسلح و تروریست‌ها پشتیبانی می‌کند و به برنامه‌های تفرقه‌افکنانه خود ادامه می‌دهد.

شایان ذکر است، اشغالگران آمریکایی نفت سوریه را از مناطق تحت کنترل نیرو‌های دموکراتیک سوریه و با همکاری این شبه‌نظامیان به سرقت می‌برند. دمشق بارها اقدامات اشغالگرانه آمریکا را محکوم کرده و حضور آمریکا در خاک خود سوریه را نقض حاکمیت این کشور خوانده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار