حمله پهپادی یمن به بخش‌های نظامی فرودگاه بین‌المللی ابها عربستان

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از حمله پهپادی دیگری به فرودگاه بین‌المللی ابها در جنوب عربستان خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد: حمله پهپادی با دو فروند پهپاد «قاصف k۲» به مراکز نظامی فرودگاه بین‌المللی ابها در جنوب عربستان با موفقیت انجام شد.

او افزود: این حمله در راستای معادله پاسخگویی به جنایات ائتلاف سعودی و ادامه محاصره یمن صورت گرفته است.

نیرو‌های مردمی یمن بار‌ها تاکید کرده اند در صورت ادامه تجاوزات رژیم سعودی و محاصره مردم مظلوم این کشور، با موشک‌های پیشرفته و پهپاد‌های تهاجمی خود پاسخ‌های دردناکی به دشمن متجاوز خواهند داد. پیشتر تنها در یک حمله نیرو‌های مردمی یمن به تاسیسات نفتی آرامکو، صادرات نفت عربستان برای چند روز به نصف کاهش یافت.

از سال ۲۰۱۵ عربستان و امارات با حمایت نظامی و اطلاعاتی آمریکا و غرب و با هدف حمایت از دولت مستعفی منصور هادی جنگی خونبار را در یمن به راه انداخته‌اند که نتیجه‌ای جز رقم زدن یک فاجعه انسانی بی سابقه در یمن نداشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید
۲۳:۱۴ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
الله اکبر الموت السعودیه
Iran (Islamic Republic of)
عراقی
۲۲:۱۵ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
بخدا قسم به شرافت و رگ عربی ام قسم. به خاک مقدس زادگاهم کربلا قسم و به خاک پاک شهدای ایرانی و عراقی قسم.اگر زمانش برسه و بتوانم سر شاه سعودی را میبرم و می سپارم بدست کودکان یتیم شده یمن.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۹:۴۳ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
ازآنجاکه پیروزجنگ ارتش پهپادی یمن هست که تاسیسات آرامکووتاسیسات نظامی عربستان راخراب کرده به دولتمردان توصیه میشوددورتعامل اقتصادی سفارت عربستان وبانک های ورشکسته عربستان که مداوم درآرامکوسرمایه گذاری میکنندخط قرمزبکشند.
آخرین اخبار