مس کرمان و آرمان گهر سیرجان فردا دوشنبه ۳۱ خرداد ماه در هفته سی ام رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور به مصاف حریفان می روند.

عرفان امیرخسروی رئیس کمیته های فرهنگی و روابط عمومی هیئت فوتبال استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: نمایندگان استان کرمان فردا دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ در هفته سی ام رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور با انجام دو دیدار مقابل حریفان به میدان می‌روند.

او افزود: در نخستین این دیدارها، مس کرمان ساعت ۱۹ فردا در خارج از خانه میهمان ملوان بندرانزلی است.

امیرخسروی تصریح کرد: محمد حسین ترابیان در کنار تورج عیوض محمدی و مهرداد نجفی این دیدار را قضاوت می‌کند، فرهاد امینی داور چهارم است و حسین نیرویار بر این بازی نظارت می‌کند.

رئیس کمیته‌های فرهنگی و روابط عمومی هیئت فوتبال استان کرمان بیان کرد: در دیگر این دیدار‌ها نیز آرمان گهر سیرجان ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه میزبان نود ارومیه است.

امیرخسروی افزود: روح اله شریفی در کنار محمد راهی و حمید رضا افشون این دیدار را سوت می‌زند، فرزین تمیزی داور چهارم و علی نقی مصطفی‌نژاد ناظر این دیدار است.

او تصریح کرد: هم اکنون مس کرمان با ۴۶ امتیاز در رده ششم قرار گرفته است و آرمان گهر سیرجان نیز با ۳۹ امتیاز در رده دهم جدول رده بندی جای دارد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار