وزرای جهاد کشاورزی و نیرو درگذشت دو خبرنگار در حادثه غم انگیز واژگون شدن اتوبوس حامل خبرنگاران را، تسلیت گفتند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، خاوازی وزیر کشاورزی درگذشت دو خبرنگار ایرنا و ایسنا را در حادثه غم انگیز واژگون شدن اتوبوس حامل جمعی از خبرنگاران رسانه‌های کشور در ماموریت بازدید از دریاچه ارومیه، تسلیت گفت.

متن پیام کاظم خاوازی  به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون
خدمت در عرصه سنگین، پر دامنه و خطیر ارتباطات و رسانه مستلزم تعهد و مسئولیت پذیری جامعه رسانه‌ای کشور و خبرنگاران فکور و صبوری است که تا پای جان برای توسعه و بسط آگاهی شوق خدمت دارند.

حادثه تلخ و ناگوار برای خبرنگاران متعهد و خلاق حوزه محیط زیست و درگذشت تاسف بار خبرنگاران خبرگزاری‌های وزین ایرنا و ایسنا موجب اندوه فراوان شد.

این ضایعه دلخراش را به خانواده‌های محترم ایشان و جامعه رسانه‌ای کشور تسلیت می‌گویم و از خداوند رحمان نیز برای آسیب دیدگان این حادثه سلامتی و شفای عاجل خواهانم.

همچنین وزیر نیرو هم در پیامی درگذشت دو بانوی خبرنگار ایرنا و ایسنا را که در پی سانحه رانندگی جان خود را از دست داده بودند، تسلیت گفت.

متن پیام  رضا اردکانیان به این شرح است:

ضایعه دلخراش واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران و در پی آن درگذشت دو تن از فرزندان عزیز کشورمان موجب تاثر و تالم فراوان گردید.
اینجانب با عرض تسلیت درگذشت این دو عزیز به خانواده‌های محترم ایشان به‌ویژه جامعه بزرگ رسانه‌ای کشور، از درگاه خداوند متعال برای آن عزیزان رحمت واسعه و برای دیگر خبرنگاران حادثه‌دیده، سلامتی و شفای عاجل مسئلت دارم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار