در ارتباط تصویری با آیت الله رییسی؛

مجتمع جرائم اقتصادی کرمان افتتاح شد

مجتمع قضایی رسیدگی به جرائم اقتصادی کرمان همزمان با پروژه‌های عمرانی قوه قضائیه ودرارتباط تصویری با رییس قوه قضائیه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمد حسین کافی زاده معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری کل استان کرمان در حاشیه این مراسم  گفت: ساختمان مجتمع قضایی شهید قدوسی در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع و زیربنای هزار و ۷۰۰ مترمربع در سه طبقه و در شهرک الهیه بلوار امام رضا (ع) احداث شده است.

او  اعتبار هزینه شده برای این پروژه را ۶۵ میلیارد ریال ذکر کرد و ادامه داد: شروع احداث این پروژه از دی ماه ۱۳۹۸ بوده است.

آیت الله رئیسی، ریاست قوه قضائیه در این ارتباط تصویری گفت: امر مشترکی که در این جلسه نسبت به آن تاکید شد، یکی موضوع فناوری و دیگری موضوع ساختمان هاست. محور هر دو مساله کرامت ارباب رجوع و مردم است.

او اظهار کرد :ساختمان ایجاد می‌شود تا مردم را گرامی داشت و سریع و با دقت کار آن‌ها را انجام داد و با آرامش حرف آن‌ها را شنید. نسبت به ایجاد و احداث این مراکز چه در زندان و چه در پزشکی قانونی و چه در ساختمان‌های اداری دادگستری، دادسرا و دادگاه باید از همکارانم و از بخش مالی و پشتیبانی قوه قضاییه تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار