گروهی از شرکت کنندگان در نشست دفتر دائم اتحادیه وکلای عرب با رئیس جمهور سوریه دیدار و درباره موضوعات مورد اهتمام کشورهای عربی گفتگو کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  الاخباریه سوریه، گروهی از شرکت کنندگان در نشست دفتر دائم اتحادیه وکلای عرب که روز یک‌شنبه در دمشق برگزار شد، با بشار اسد، رئیس جمهور سوریه دیدار کردند.

در این دیدار که دیروز انجام شد درباره تعدادی از موضوعات و مسائلی که برای ملت‌های عرب اهمیت دارد و نیز در خصوص نقش اساسی که باید سازمان‌ها و اتحادیه‌های مردمی در این خصوص ایفا کنند، بحث و تبادل نظر شد.

بشار اسد بر اهمیت نقش فکری که اتحادیه وکلای عرب باید برای تقویت اندیشه ناسیونالیسم عربی از طریق گشودن گفتگو‌ها به منظور مقابله با جریان‌هایی ایفا کند، تأکید کرد چرا که این جریان‌ها بی هویتی را ترویج می‌کنند.

رئیس جمهور سوریه بر اهمیت زبان عربی به عنوان یک عامل اساسی که ملت‌های عربی را متحد می‌کند و مبنایی برای تقویت اندیشه ناسیونالیستی است، اشاره کرد.

اعضای این هیئت نیز تأکید کردن:د اتحادیه وکلای عرب برای برگزاری نشستشان در سوریه اهتمام داشتند، زیرا کشوری است که اندیشه تشکیل این اتحادیه در آن مطرح شد.

اعضای اتحادیه وکلای عرب در دیدار با بشار اسد از ایستادگی ملت سوریه در طول ده سال گذشته در مقابله با محاصره و تروریسم نظامی و اقتصادی و اصرارش بر ادامه تولید و بازسازی همه ویرانگری‌های تروریسم تمجید کردند.

نخستین نشست دفتر دائم وکلای عرب در دمشق، پایتخت سوریه روز یک‌شنبه برگزار شد و شرکت کنندگان در آن بر حمایت از پایداری سوریه و گزینه‌های مقاومت در فلسطین اشغالی تأکید کردند.

همبستگی با سوریه در مقابله با تجاوز و محاصره ظالمانه و نیز بازگشت همه اراضی اشغالی و قدس پایتخت ابدی فلسطین از سرفصل‌های نخستین نشست دفتر دائم وکلای عرب  بود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار