میرزایی حیدری گفت: آمادگی داریم امکانات و ظرفیت‌های خوب دانشگاه آزاد ایلام را در راستای توانمندسازی در اختیار مردم و خصوصاً قشر نیازمند قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، محمد میرزایی حیدری رئیس دانشگاه آزاد ایلام در آیین امضاء تفاهم نامه با کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام ، با بیان اینکه مدیریت دانشگاه آزاد یک مدیریت انقلابی و جهادی است و امکانات خوبی در اختیار دارد، گفت: آمادگی داریم امکانات و ظرفیت‌های خوب این دانشگاه را در راستای توانمندسازی در اختیار مردم و خصوصاً قشر نیازمند قرار دهیم.

او با عنوان اینکه همکاری با مجموعه کمیته امداد همواره از اولویت‌ها و افتخارات دانشگاه آزاد بوده است بیان کرد: همکاری در زمینه آموزش‌های شغلی و مهارتی مددجویان در راستای اشتغال و توانمندسازی آنان از علاقه مندی‌ها و برنامه‌های دانشگاه آزاد در همکاری با این نهاد است.

او با عنوان اینکه فقر فرهنگی زمینه ساز محرومیت و فقر اقتصادی است، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی دارد با برگزاری کلاس‌های آموزشی و در اختیار گذاشتن مراکز آموزشی و مشاوره‌ای در راستای کمک به بنیه ی فرهنگی و زمینه سازی برای توانمندسازی مددجویان استان خصوصا در زمینه کسب و کار‌های نوین و دانش بنیان همکاری نماید و به جامعه مددجویی خدمت کند.

رئیس دانشگاه آزاد ایلام مطرح کرد: در زمینه اشتغال و کار آفرینی اعتقاد ما بر این است که در این زمینه ابتدا باید نگاه و دیدگاه مردم نسبت به مقوله کار تغییر کند و تا نگاه‌ها تغییر نکند کارآفرینی و توانمندسازی ایجاد نخواهد شد لذا توسعه و ترویج فرهنگ کار و تلاش در این زمینه بسیار اهمیت دارد.

در ادامه این آیین، تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام و دانشگاه آزاد اسلامی استان در زمینه کارآفرینی و کسب و کار‌های نوین و دانش بنیان با حضور مدیران این دو دستگاه به امضاء رسید.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.