اردوی انتخابی تیم ملی سنگ نوردی بانوان و آقایان در رده‌های بزرگسالان، جوانان و نوجوانان با حضور ۶ ورزشکار از استان کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، اردوی انتخابی تیم ملی سنگ نوردی بانوان در رده های بزرگسالان، جوانان و نوجوانان در مواد بلدرینگ و سرطناب در محل باشگاه سنگ نوردی پیام تهران برگزار شد.

اردونشینان بزرگسال به منظور انتخاب و اعزام به مسابقات قهرمانی جهان بزرگسالان که مهر ماه و جوانان و نوجوانان برای حضور در رقابت های روسیه که شهریور ماه امسال برگزار می شود، خود را محک زدند.

النازرکابی از زنجان، باران نصاری از تهران، راحیل رمضانی از همدان، ریحانه سادات موسوی از تهران، افسانه میر احمدی از اصفهان، محیا دارابیان از زنجان، آیناز محمدی از کرمان، سارا زراعت زاده از کرمان، کیانا رشیدی از کرمان، یگانه سلیمانی از کرمان افراد حاضر در این اردو بودند.

اردوی آمادگی تیم ملی سنگ نوردی آقایان در بخش‌های بزرگسالان، جوانان، نوجوان و معلولین نیز در مواد بلدرینگ و سرطناب در محل باشگاه سنگ نوردی پیام تهران به منظور آماده سازی اعزام به مسابقات قهرمانی جهان بزرگسالان شهریور ماه در «روسیه»، جوانان و نوجوان مرداد ماه در «روسیه» و معلولین در «فرانسه» برگزار شد.

امیر حسین روح الهی و امیر محمد شیخ شعاعی به نمایندگی از استان کرمان در این اردو حضور داشتند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار