استقبال گسترده یمنی‌ها از پیشروی ارتش و کمیته‌های مردمی

پیشروی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در استان البیضاء و بیرون راندن شبکه‌های تروریستی با استقبال گسترده مردم مواجه شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل  از العالم، پیروزی‌ها در استان البیضاء یمن با شدت یافتن روند شکست و عقب راندن شبکه‌های تروریستی از شهرستان‌های الصومعه و الزاهر ادامه دارد و قبایل این استان واقع در مرکز یمن از بیرون راندن شبکه‌های تروریستی استقبال و بر وحدت و حمایت از رزمندگان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن برای آزادسازی مناطقی که تروریست‌ها به آن‌ها گریخته اند، تأکید کردند.

پس از آنکه امنیت مرکز شهرستان الزاهر در استان البیضاء برقرار شد پیروزی‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با تأمین امنیت در چند منطقه دیگر در حومه الزاهر ادامه یافت علاوه بر اینکه امنیت در چندین منطقه در جبهه الصومعه برقرار شده است.

یکی از فرماندهان میدانی و مدیر شهرستان الصومعه درباره این موفقیت‌ها توضیح داد و از شیوخ به سبب حمایت از رزمندگان یمنی برای آزادسازی مناطق تحت کنترل تروریست‌ها قدرانی کرد.

در همین حال مردم از پیروزی‌های اخیر ارتش یمن ابراز خرسندی کردند، زیرا از جنایات شبکه‌های تروریستی خلاص شده اند.

شیوخ یمنی در این مناطق بر لزوم وحدت و حمایت از نیرو‌های یمن تا پاکسازی همه مناطق از لوث تروریست‌های تحت حمایت آمریکا و هم پیمانانش تأکید کردند.

البیضاء با پایداری ساکنان آن و انسجام داشتن با ارتش و کمیته‌های مردمی بر نیرو‌های متجاوز و شبکه‌های تروریستی آنان پیروز شد و زمینه را برای ادامه پیروزی‌ها تا آزادسازی کامل یمن هموار کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار