طاهری از اهدای ۴ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد دره شهر به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) و یادواره ۳۰۰۰ شهید استان و ۱۱۵ شهید شهرستان دره شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، طاهری رئیس کمیته امداد دره شهر  از اهدای ۴ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد دره شهر به مناسبت سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) و یادواره ۳۰۰۰ شهید استان ایلام و ۱۱۵ شهید شهرستان دره شهر خبر داد و گفت: این اقلام جهیزیه برای هر زوج شامل:یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، لباسشویی و جاروبرقی بوده که با هم افزایی کمیته امداد و خیرین تهیه شده و ارزش هر سری جهیزیه برای هر زوج حدود ۳۰ میلیون تومان است.

طاهری بیان کرد: کمیته امداد ضمن اهدای جهیزیه به نوعروسان، در راستای استحکام بنیان خانواده و ازدواج پایدار، خدمات فرهنگی متنوعی از جمله ارائه مشاوره‌های قبل و بعد از ازدواج و تدارک کارگاه‌های آموزش مهارت‌های زندگی نیز به این زوج‌ها ارائه می‌دهد.

او ادامه داد: با توجه به اینکه هنوز تعداد زیادی از نوعروسان نیازمند تحت حمایت این شهرستان ، فاقد جهیزیه و لوازم ضروری زندگی هستند، از خیرین و نیکوکاران شهرستان دره شهر خواستاریم در این امر خیر و خداپسندانه ، کمیته امداد را همراهی نمایند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.