حوادث رانندگی در استان فارس ۵ نفر را به کام مرگ کشاند و یک نفر را راهی بیمارستان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد هادی قانع رییس سازمان آتش‌نشانی شیراز رییس سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت: بی احتیاطی و تصادف دو خودروی سواری در بامداد امروز یک نفر را مصدوم و دو شهروند را به کام مرگ فرستاد.

این مقام مسئول در تشریح جزئیات این حادثه، گفت: در پی برخورد شدید یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ با ستون برق در بلوار رحمت و اطلاع رسانی شهروندان به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز ساعت ۴۰ دقیقه بامداد امروز آتش نشانان ایستگاه ۶ به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: با رسیدن آتش نشانان به محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ به‌شدت با ستون برق وسط بلوار برخورد کرده و راننده آن به طرز دلخراشی در میان اتاقک در هم پیچیده خودرو جان باخته بودند.

قانع بیان کرد: شدت برخورد خودرو با ستون برق به حدی بود که خودرو پس از برخورد با ستون برق واژگون و متلاشی شده بود.

او تصریح کرد: آتش نشانان به سرعت ایمن سازی‌های لازم را انجام داده و با به کارگیری تجهیزات هیدرولیکی بخش‌هایی از اتاقک خودرو را برش و سرنشین مرد ۳۵ ساله را خارج کردند و پس از انتقال خودرو توسط جرثقیل و پاک سازی محل حادثه، با تحویل محل به عوامل راهور و نیروی انتظامی به مأموریت خود پایان دادند.

رییس سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت: همچنین در ساعت ۵:۱۵ بامداد نیز واژگونی خودرو ۲۰۶ در جاده نیروگاه شیراز آتش نشانان ایستگاه ۱۳ را به محل حادثه کشاند.

او اظهار کرد: با حضور تیم امدادی به محل مشاهده شد به دلیل واژگونی کامل خودرو، دو سرنشین آقا و خانم حدودا ۳۵ ساله درون خودرو گرفتار و قادر به حرکت نبودند.

قانع با بیان اینکه آتش نشانان سریعا بدنه خودرو را برش و مصدومین را رها سازی کردند، افزود: متاسفانه با معاینه عوامل اورژانس فوت سرنشین آقا تائید و سرنشین دیگر به مراکز درمانی منتقل شد.

دو کشته در جاده کازرون-دشت ارژن

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۱۵ کازرون گفت: در حادثه‌ای در محور کازرون-دشت ارژن نرسیده به تونل پل آبگینه، یک دستگاه کامیون حمل بار واژگون شد.

جمشیدی افزود: در این حادثه یک دستگاه آمبولانس اورژانس هلال احمر به محل حادثه اعزام و پس از بررسی کارشناسان فوریت‌های پزشکی مشخص شد متاسفانه دو تن از سرنشینان در دم جان باختند.

یک کشته در جاده آباده به اصفهان

مدیر روابط عمومی اورژانس فارس گفت: بر اثر واژگونی یک‌دستگاه پژو پارس در ۴۵ کیلومتری محور آباده ـ ایزدخواست بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.

حسن همتی افزود: این حادثه یک مصدوم برجای گذاشت که متاسفانه قبل از رسیدن اورژانس به محل بر اثر شدت جراحات جان باخته بود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار