توزیع ۱۲ هزار وعده غذای گرم میان نیازمندان چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری، از طبخ و توزیع ۱۲ هزار و ۱۴۰ وعده غذای گرم میان خانواده‌های نیازمند این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جاسم محمدی فارسانی مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با عید سغید غدیر خم، ۱۲ هزار و ۱۴۰ وعده غذای گرم طبخ و میان خانواده‌های نیازمند این استان توزیع شد.

او افزود: به مناسبت عید غدیرخم علاوه بر توزیع غذای گرم و بسته‌های مواد غذایی با مشارکت خیران و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، ویژه برنامه‌های فرهنگی از جمله برگزاری مسابقات کتابخوانی در بستر فضای مجازی، بازدید و تکریم از خانواده‌های سادات تحت حمایت نیز انجام شد.


بیشتر بخوانید


محمدی با اشاره به حضور قرارگاه جهادی امام رضا (ع) در مناطق محروم شهرستان کوهرنگ اضافه کرد: خدمات دندانپزشکی رایگان توسط پزشکان این گروه جهادی به نیازمندان ارائه می‌شود.

او با اشاره به سایر برنامه‌های این نهاد در این عید بزرگ ادامه داد: همچنین ۵۰۰ بسته معیشتی نیز با اولویت خانواده‌های سادات نیازمند تهیه و توزیع می‌شود.

محمدی با اشاره به افتتاح ۶ مرکز نیکوکاری خاطرنشان کرد: از این مجموع ۳ مرکز در قالب مرکز نیکوکاری تخصصی زکات، کارآفرینی و فرهنگی فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

او ضمن دعوت از مردم نیکوکار و خیر استان برای کمک به نیازمندان تصریح کرد: شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷*، مراجعه به سایت کمیته امداد به آدرس emdad.ir و شماره کارت بانک ملی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ برای واریز کمک‌های نقدی مردم استان در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است، ادارات کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری نیز آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی نیکوکاران و خیران هستند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.