مدیرکل بهزیستی فارس گفت: سه هزار و ۱۹۸ نفر از توانخواهان و پرسنل مقیم مراکز شبانه روزی ذهنی،روانی و جسمی استان علیه بیماری کرونا واکسینه شده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید محمد صادق کشفی نژاد مدیرکل بهزیستی فارس گفت: با انجام واکسیناسیون در مراکز توانبخشی شبانه روزی و مراکز نگهداری سالمندان آمار ابتلا به کرونا به طور محسوسی کاهش یافته است.

او عنوان کرد : ۹ مرکز نگهداری سالمندان تحت نظارت بهزیستی داریم که ۵۴۷ نفر سالمند و ۲۲۹ نفر پرسنل مراکز نگهداری سالمندان نیز واکسینه شده‌اند.

کشفی نژاد اضافه کرد: انتظار داریم با توجه به ورود واکسن های ایرانی به چرخه واکسیناسیون، جامعه هدف سازمان بهزیستی در اولویت تزریق قرار گیرد و مطابق اطلاعات آماری که در اختیار وزارت بهداشت و درمان قرار داده ایم، پیش‌بینی‌های لازم در این خصوص صورت گیرد.

او یادآوری کرد: مدیریت و مهار پایدار بیماری در مراکز مراقبتی باید مورد توجه قرار گیرد چرا که ارتباط مستقیمی با واکسیناسیون افراد جدیدی که در مراکز پذیرش وارد می‌شوند دارد.

مدیرکل بهزیستی فارس گفت: در حال حاضر به منظور رعایت شیوه نامه های بهداشتی ملاقات حضوری در مراکز نگهداری نداریم و فقط به صورت مجازی و تلفنی دیدار صورت می گیرد.

او همچنین اعلام کرد:‌ مراکز هرساله ارزشیابی می‌شوند و باتوجه به امکانات و خدماتی که ارائه می‌دهند نمره دهی و درجه بندی می شوند و به تبع آن شهریه مرکز افزایش یا کاهش خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.