در این ویدیو فیدلیتی در رقابت درگ ۴۰۰ متر با جک S ۵ اتوماتیک، چری تیگو ۷، هیوندای سانتافه، هیوندای توسان و هایما S ۷ توربو حاضر شده است.

 به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در این درگ فیدلیتی تیپ ۱ (نسخه ۵ صندلی) در کنار سایر رقبا حاضر شده است. همچنین فرایند این مسابقه در یکی از فرودگاه‌های تهران برگزار شده و برخی فعالان در حوزه درگ و کارشناسی این موضوع، بر اصل اجرای آن نظارت داشته اند. این فرودگاه یکی از مراکز تعیین شده جهت انجام تست‌های تطبیقی خودرو‌ها است که اکثر محصولات موجود در بازار ایران (مونتاژی و وارداتی) جهت اخذ مجوز‌ها باید در شرایط این فرودگاه مورد برررسی قرار بگیرند.


بیشتر بخوانید


کارشناسان درگ پیش از آغاز مسابقه، طول ۴۰۲ متری مسیر مسابقه را اندازه گیری و تایید کردند. همچنین سطح کیفی تمام خودرو‌ها بررسی شد و با خودرو‌های مختلف، زمان گیری اولیه صورت گرفت.

پیش از انجام فرایند اجرایی درگ، آنالیز تئوری رفتار خودرو‌های حاضر در این ویدیو بر اساس نمودار گشتاور استاندارد آن‌ها انجام شد.

برای اندازه گیری دقیق اطلاعات خروجی درگ، از سه سنجشگر استفاده شد و برای همین نتایج نهایی در آخر ویدیو منتشر شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۲۵ فروردين ۱۴۰۱
چرا اینقدر تبلیغ میکنین مگه میشه سانتافه اول نشه با موتور 2400 cc
Iran (Islamic Republic of)
اس.اس
۱۴:۴۱ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
په تویوتا راو فور کوش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۱۳ فروردين ۱۴۰۱
همه میدونن شتاب اولیه هایما واقعا زیاده
آخه فیدلیتی باید اول بشه
دیگنیتی جلو هایما s5 به زانو افتاد
بعد s7 عقب بیوفته؟
کم تبلیغ کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۲۷ بهمن ۱۴۰۰
در حد خنده بد نبود.این چه لانچی بود هایما کرد.ترو خدا کم تبلیغ کنید.اخه مگه میشه لانچ یه مشت گیربکس های cvt و Dct اشغالن چینی با موتور های ضعیف تر.از هایما با گیربکس At کره ای و موتور ۱۸۵ اسب بخاری بهتر باشه........اینو یه مهد کودکی هم میدونه که لانچ هایما رو خراب کردید که برا بعضی ماشینا تبلیغ شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
قشنگ معلومه این ویدئو تبلیغ خود این ماشینه شروعش همه ی ماشینا رو از نمای پشت نشون میده آخر سر این ماشین میاد با نمای کامل و میره وسط ماشینای دیگه حرکت، برنده، مردم حمل برای خرید.
آخرین اخبار