سردار شاکرمی گفت:مرکز تنفسی سپاه استان ایلام روزانه ۲۰۰ بیمار کرونایی را بصورت سرپایی پذیرش می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،سردار شاکرمی ،فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در جلسه ستاد استانی کرونا با تاکید بر لزوم رسیدگی فوری به وضعیت کرونا در شهرستان دره شهر گفت:دانشگاه علوم پزشکی برای استقرار بیمارستان صحرایی توسط هلال احمر کشور در شهرستان دره شهر پیگیری کند و بایستی امکانات همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها برای خروج این شهرستان از وضعیت موجود بکار گرفته شود.

او در بخش دیگری بر لزوم تسریع در امر واکسیناسیون اشاره کرد و ادامه داد: سپاه مرکز تجمیعی تزریق واکسیناسیون شهدای قلاویزان و همچنین درمانگاه تنفسی و درمان سرپایی بیماران کرونایی را راه اندازی کرده که روزانه بیش از ۲۰۰ نفر مراجعه کننده دارد و از بار بستری‌ها در بیمارستان کاسته است.

سردار شاکرمی بیان کرد:بایستی از ظرفیت خودرو‌های سپاه و سایر ارگان‌ها برای واکسیناسیون عشایر و مناطق دور دست استفاده شود.

او  در پایان بر ادامه و اجرای دقیق طرح شهید سلیمانی با همکاری علوم پزشکی و سپاه تاکید کرد و یادآور شد: با استناد به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب مسئله اول کشور امروز کرونا است و بایستی اختلاف سلیقه‌ها را در این وضع بحرانی کنار بگذاریم و با اتحاد و یکدلی برای مهار کرونا در استان تلاش نماییم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.