مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ از اختصاص پنج میلیارد ریال برای بازسازی بیمارستان شهید راثی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، امین قلندرزاده  مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ گفت: پنج میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی بخش‌هایی از بیمارستان شهید راثی این شهرستان اختصاص یافته است.

 قلندرزاده افزود: این اعتبار برای بازسازی و استاندارد سازی واحدهای رختشوخانه و آشپزخانه بیمارستان شهید راثی شاهین دژ هزینه خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به استهلاک برخی از دستگاه‌ها و نامناسب بودن فضای فیزیکی رختشوخانه و آشپزخانه بیمارستان تعمیر این بخش ها یکی از نیازهای اصلی این بیمارستان بود که با پیگیری دانشگاه علوم پزشکی منبع مالی آن تامین شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ با اشاره اینکه بیمارستان شهید راثی تنها بیمارستان این شهرستان است، گفت: پروژه فاز دوم بیمارستان شهید راثی شاهین‌دژ حدود یک ماه دیگر و تا پایان شهریورماه سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

قلندزاده اظهار داشت: بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال برای اتمام و بهره برداری کامل این پروژه هزینه شده و با اتمام آن ۴۶ تخت دیگر به تخت های بیمارستان شهید راثی این شهرستان اضافه خواهد شد.

وی اضافه کرد: با اتمام این طرح تعداد تخت‌های این بیمارستان به ۱۴۶ تخت افزایش پیدا کرده و نیاز تخت بیمارستان این شهرستان را برای حداقل ۱۰ سال آینده بر طرف خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.