سازمان امور اسرا و آزادگان فلسطین اعلام کرد نظامیان صهیونیست از ابتدای امسال (۲۰۲۱) حدود صد و سی زن فلسطینی را به اسارت گرفته اند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، سازمان امور اسرا و آزادگان فلسطین وابسته به سازمان آزادی بخش فلسطین اعلام کرد نظامیان صهیونیست از ابتدای امسال (۲۰۲۱) صد و سی زن فلسطینی را در مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن به اسارت گرفته اند.

عبد الناصر فروانه، رئیس بخش مطالعات و مستندسازی سازمان امور اسرا و آزادگان فلسطین با اعلام این خبر گفت: با توجه به تشدید ظلم و ستم علیه فلسطینی‌ها و افزایش بازداشتی‌های زنان فلسطینی از ابتدای امسال، انتظار می‌رود که که آمار بازداشتی‌ها در ماه‌های آینده بیشتر شود.

فروانه افزود: زنان فلسطینی هم از ظلم و ستم روزانه و بازداشت‌های خودسرانه و ظالمانه نظامیان صهیونیست مستثنی نیستند. همچنان که شکل و شیوه بازداشت زنان با دستگیری مردان تفاوتی ندارد.

او خاطرنشان کرد: جنایت نظامیان اشغالگر در همین حد محدود نمی‌شود بلکه ظلم و جنایت‌های آنان پس از بازداشت‌ها هم ادامه دارد، یعنی هنگامی که از زنان به صورت بی رحمانه و خشن بازجویی می‌کنند و به شکل‌های گوناگون آنان را مورد شکنجه‌های جسمی و روحی قرار می‌دهند.

فروانه تاکید کرد: در حال حاضر ۴۰ زن فلسطینی همچنان در زندان‌های رژیم اشغالگر در بازداشت به سر می‌برند که شاید مهمترین و شاخص‌ترین آن‌ها «أنهار الدیک» زن باردار فلسطینی باشد که در نهمین ماه بارداری اش به سر می‌برد و در اسارت این رژیم است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار