منابع صهیونیستی اعلام کردند که، نظامیان این رژیم از دستورات فرماندهان خود سرپیچی می‌کنند و خواستار آزادی عمل بیشتری در شلیک به شهروندان غزه شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رای الیوم، شبکه صهیونیستی «کان» در گزارشی افشا کرد صد‌ها نظامی صهیونیست در شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام و تیک تاک، اقدام به تمرد و سرپیچی از دستورات فرماندهان خود کرده با ایجاد یک کمپین خواستار تغییر دستورات مربوط به تیراندازی به سمت فلسطینیان در نوار مرزی باریکه غزه شدند.

این شبکه در گزارش خود افزود: سرپیچی نظامیان اسرائیلی از دستورات فرماندهان خود در پی کشته شدن «بارئیل شموئیلی» تک‌تیرانداز صهیونیستی در نوار مرزی باریکه غزه صورت گرفته است.

کان اضافه کرد: نظامیان رژیم صهیونیستی از فرماندهان خود خواسته‌اند به آنان اجازه دهند با آزادی بیشتری اقدام به شلیک به سمت فلسطینیان کنند.

این اقدامات درحالی به وقوع می‌پیوندد که پیش از این کمیته بین‌المللی صلیب سرخ با تأکید بر این‌که کودکان غزه در وحشت دائمی زندگی می‌کنند اعلام کرده است که، این کودکان سال‌هاست تحت تأثیر فشار‌های روانی تجاوزات رژیم صهیونیستی خصوصاً جنگ اخیر، قرار دارند.

این کمیته گزارشی را با عنوان «زخم‌های پنهان در غزه» منتشر کرده که در آن نوشته شده است: جنگ اخیر غزه (جنگ ۱۱ روزه) یکی از شدیدترین جنگ‌هایی است که در سال‌های اخیر دیده شده و یکی از پیامد‌های نامرئی آن تأثیر بر سلامت روانی افراد در این باریکه است، بیشترین آسیب آن را هم کودکان می‌بینند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار