با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، مجتمع مسکونی ۱۲ واحدی مددجویی در شهر جونقان کلنگ زنی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، مجتمع مسکونی ۱۲ واحدی مددجویی در شهر جونقان کلنگ زنی شد.

فریدون فاضلی رئیس کمیته امداد فارسان با اشاره به جزئیات کلنگ‌زنی مجتمع مسکونی ۱۲ واحدی مددجویی بیان کرد: این مجتمع در زمینی به مساحت ۴۳۰ مترمربع که توسط یکی از خیران ساکن شهر جونقان اهدا شده، احداث می‌شود.


بیشتر بخوانید


او بابیان اینکه هزینه احداث این مجتمع بیش از ۴ میلیارد تومان برآورد شده است که با مشارکت کمیته امداد و خیران پرداخت می‌شود افزود: واحد‌های این مجتمع مسکونی به خانواده‌های نیازمند دارای شرایط و فاقد مسکن با اولویت خانواده‌های ایتام اهدا می‌شود.

رئیس کمیته امداد فارسان ادامه داد: پارسال نیز مراحل احداث یک مجتمع مسکونی ۶ واحدی در زمینی به مساحت ۲۰۰ مترمربع نیز در شهر جونقان آغاز شده که تاکنون بیش از ۵۰ درصد پروژه انجام شده است.

او بابیان اینکه مسکن ایمن و مقاوم از نیاز‌های اساسی خانواده‌های نیازمند است و زمینه خودکفایی آن‌ها را فراهم می‌کند گفت: مردم نوعدوست استان می‌توانند با کمک‌های نقدی، غیرنقدی (تهیه مصالح ساختمانی) و انجام رایگان امور ساختمانی در راستای تأمین سقفی برای نیازمندان مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار