رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه:

۴ پایگاه اورژانس در تربت حیدریه به بهره‌برداری می‌رسند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: ۴ پایگاه اورژانس ۱۱۵ آماده بهره‌برداری است که تا یک ماه آینده افتتاح خواهند شد.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین ابراهیمی‌پور رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در حاشیه بازدید از پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ گفت: تربت حیدریه در مسیر کریدور جنوب به مشهد مقدس واقع شده و سالانه میلیون‌ها نفر برای زیارت حرم امام رضا (ع) از این مسیر تردد می‌کنند که خدمت‌رسانی اورژانس ۱۱۵ به زائران بسیار مهم و حیاتی است.

او افزود: ۱۶ پایگاه اورژانس شهری و جاده‌ای در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه راه‌اندازی شده است که در یک ماه آینده یکی از اتفاقات بزرگ در حوزه اورژانس پیش‌بیمارستانی در منطقه روی خواهد داد و ۴ پایگاه اورژانس دیگر نیز به پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ دانشگاه اضافه خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه ادامه داد:پایگاه اورژانس ۱۱۵ ثامن‌الائمه تربت حیدریه که در حال حاضر آماده بهره‌برداری است به‌عنوان یکی از پایگاه‌های اصلی دانشگاه به حساب می‌آید که هم آمبولانس و هم اتوبوس آمبولانس در این پایگاه برای خدمت‌رسانی به بیماران و مصدومان مستقر خواهد شد.

ابراهیمی‌پور بیان کرد: پایگاه اورژانس ۱۱۵ سرهنگ، پایگاه اورژانس شادمهر و پایگاه اورژانس ازغند نیز تا یک ماه آینده افتتاح خواهد شد که امیدواریم با افتتاح این پایگاه‌ها پوشش خدمات اورژانس ۱۱۵ به استاندارد کشوری نزدیک‌تر شود.

او تصریح کرد:۳ پایگاه اورژانس دیگر نیز در دست احداث است که در آینده افتتاح می‌شوند تا بتوانیم گام‌های بیشتری برای ارتقاء سلامت و ایمنی هم‌وطنان گرامی برداریم تا مردم در بحث ایمنی جاده‌ها دغدغه‌ای نداشته باشند.

انتهای پیام//ا.غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار