مدیر جهاد کشاورزی کاشمر گفت: کارآفرینی در بخش کشاورزی اشتغال روستاییان کاشمری افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، به منظور  افزایش اشتغال و کارآفرینی در بخش کشاورزی که مهم‌ترین گزینه ایجاد اشتغال در کاشمر می‌باشد جلسه‌ای با حضور مدیر جهاد کشاورزی و کارشناسان مرتبط و رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشمر برگزار شد.

محمد شجعی مدیر جهاد کشاورزی کاشمر گفت: یکی از کاربردی‌ترین و اساسی‌ترین مفاهیم مورد نیاز جامعه امروز کارآفرینی است که به اعتقاد کارشناسان موتور توسعه اقتصادی جامعه امروز می‌باشد لذا کارآفرینی در کشاورزی می‌تواند در رشد و توسعه اقتصادی و نهایتا افزایش بهره وری، ایجاد اشتغال و رفاه اجتماعی نقش مهمی ایفا کند.

او به مشکلات درمسیر کارآفرینی اشاره کرد و افزود: پایین بودن سطح دانش و اطلاعات کارشناسان کشاورزی از یک طرف و بی اطلاعی کشاورزان و شاغلین در بخش کشاورزی از طرف دیگر به عنوان یک چالش اصلی درمسیر گسترش کارآفرینی بخش کشاورزی است که علاوه بر این‌ها ئن مشکل اضافه کرده است.

مدیرجهاد کشاورزی کاشمر ادامه داد: درهمین راستای و به منظور کاهش مشکلات کارآفرینان بخش کشاورزی شهرستان در جلسه‌ای که با رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد مقرر گردید که اعتبارات و تسهیلاتی درخصوص طرح‌های اشتغال‌زایی و کارآفرینی مرتبط با حوزه کشاورزی به متقاضیان اختصاص یابد.

انتهای پیام//ف. ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.