شاخص کل بورس در ساعت ۹:۴۵ دقیقه با رشد ۲۶ هزار و ۳۸۴ واحد، روی پله یک میلیون و ۴۱۲ هزار واحدی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص کل بورس تهران، امروز ۳ مهر ماه در ابتدای معاملات با رشد ۵ هزار و ۵۸۴ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۹۲ هزار واحدی قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


در ادامه شاخص کل بورس در ساعت ۹:۴۵ دقیقه با رشد ۲۶ هزار و ۳۸۴ واحد، روی پله یک میلیون و ۴۱۲ هزار واحدی قرار گرفت؛ همچنین شاخص هم وزن نیز با رشد ۵  هزار و ۴۱۹ واحد بر روی پله ۴۲۰ هزار و ۹۱۸ واحدی قرار گرفت.

فولاد، فملی و شستا تاثیر گذارترین نماد در این لحظات بوده اند.

در ساعت ۳۵: ۱۰ دقیقه شاخص کل بورس رشد ۲۸ هزار و ۸۳۲ واحدی را تجربه کرد و بر روی پله یک میلیون و ۳۹۵ هزار واحد قرار گرفت.

شاخص فرابورس نیز با رشد ۲۷۲ واحد بر روی پله، ۲۰ هزار و ۸۳۶ واحدی قرار گرفت.

نماد‌های تاثیرگذار در این بازه زمانی، فولاد، فملی و فارس هستند. در حال حاضر ارزش معاملات ۲ هزار و ۶۷۷ میلیارد تومان است.

همچنین از بین ۶۶۸ نماد، ۷۲ نماد در صف خرید قرار دارند.

 در ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۳۱ هزار و ۹۴۶ واحد بر روی پله یک میلیون و ۴۱۸ هزار و ۳۹۷ واحد قرار گرفت و شاخص هم وزن نیز با رشد ۶ هزار و ۶۹۷ واحد بر روی پله ۴۲۲ هزار و ۱۹۶ واحدی قرار گرفت.

همچنین شاخص فرابورس نیز با رشد ۲۷۲ واحدی بر روی پله ۲۰ هزار و ۸۳۷ واحد قرار گرفت.

تا به حال بیشترین ورود پول هوشمند، در نماد‌های فافق، ونیکی و آبادا و بیشترین خروج پول هوشمند در نماد‌های کارین، دی و کرمان اتفاق افتاده است.

شاخص کل در ساعت ۱۲:۱۰ دقیقه ۳ هزار واحد دیگر رشد کرد و با رشد ۳۴ هزار و ۴۳۳ واحد بر روی پله یک میلیون و ۴۲۰ هزار و ۸۸۴ واحد قرار گرفت. شاخص هم وزن نیز با ۷ هزار و ۱۵۴ واحد بر روی پله ۴۲۲ هزار و ۶۵۳ واحد قرار گرفت.

نماد‌های فسبزوار، شپنا و برکت جزو نماد‌های پر تراکنش هستند و فولاد، فملی و فارس بر شاخص بیشترین تاثیر را دارند.

لازم به ذکر است که تعداد نماد‌های داخل صف خرید از ۷۲ نماد به ۱۵۳ نماد افزایش یافت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار