شاخص کل بورس در ساعت ۹:۳۰ دقیقه با رشد ۴ هزار و ۸۶۰ واحد، روی پله یک میلیون و ۴۳۰ هزار واحدی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص کل بورس تهران، امروز چهارشنبه ۷ مهر ماه در ابتدای معاملات با رشد ۳۸ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۲۵ هزار واحدی قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


در ادامه شاخص کل بورس در ساعت ۹:۳۰ دقیقه با رشد ۴ هزار و ۸۶۰ واحد، روی پله یک میلیون و ۴۳۰ هزار واحدی قرار گرفت؛ همچنین شاخص هم وزن نیز با رشد ۵۹۶ واحدی بر روی پله ۴۲۰ هزار و ۱۴۶ واحدی قرار گرفت.

در ساعت ۱۱ شاخص کل بورس رشد ۶ هزار و ۱۳۳ واحدی را تجربه کرد و بر روی پله یک میلیون و ۴۳۱ هزار واحد قرار گرفت. شاخص فرابورس نیز با رشد ۷۶ واحد بر روی پله ۲۰ هزار و ۹۳۵ واحدی قرار گرفت.

نماد‌های تاثیرگذار در این بازه زمانی، پارسان، شپدیس و وغدیر بودند و نماد‌های کیمیاتک، فسبزوار و کدما نیز پر تراکنش‌ترین نماد‌ها تا به این لحظه بودند.

شاخص هم وزن نیز ۷۵۳ واحد رشد یافت و بر روی پله ۴۲۰ هزار و ۳۰۳ واحد قرار گرفت.

در ساعت ۱۱:۴۵ دقیقه شاخص کل با رشد 9 هزار و 422 واحد در سطح یک میلیون و 434 هزار واحدی قرار گرفت. شاخص هم وزن نیز بر خلاف دیروز یک هزار و 72 رشد کرد و بر روی پله 434 هزار و 869 واحدی قرار گرفت.

نماد‌های پارسان، وغدیر و شپدیس بیشترین اثر مثبت و نماد‌های کچاد، اخابر و برکت بیشترین اثر منفی را بر شاخص گذاشتند.

در حال حاضر از میان 682 نماد، 81 نماد در صف خرید و 63 نماد در صف فروش قرار دارند.

گفتنی است که تا به حال، ارزش بازار، ارزش معاملات و حجم معاملات به ترتیب 5 هزار و 755 میلیارد تومان، 4 هزار و 348 میلیارد تومان و 499 میلیارد تومان است.

شاخص کل در ساعت ۱۲:۲۰ دقیقه با رشد 10 هزار و ۸۳۰ واحد بر روی پله یک میلیون و ۴۳۶ هزار و ۲۷۷ واحدی قرار گرفت. شاخص هم وزن نیز با رشد یک هزار و ۱۶۶ واحد بر روی پله ۴۲۰ هزار و ۷۱۶ واحد قرار گرفت.

گفتنی است،  تعداد صف‌های خرید از ۸۱ نماد به ۹۷ نماد رسید و تا به حال ورود پول در نماد‌های پارسان، اوان و کرماشا صورت گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مبارزه فساد
۱۰:۰۱ ۰۷ مهر ۱۴۰۰
بیچارمون کردین
آخرین اخبار