آمادگی شرکت ملی گاز برای انتقال پایدار گاز در فصل سرد

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: انتقال گاز و رساندن آن به مبادی مصرف در مناطق مختلف کشور به‌ویژه در فصل سرد سال، از وظایف اصلی مجموعه انتقال گاز است.

به گزارشگروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، به نقل از شرکت ملی گاز ایران؛ مجید چگنی در دیدار با مدیرعامل و هیئت مدیره شرکت انتقال گاز ایران و مدیران مناطق ده‌گانه عملیاتی از طریق ویدئوکنفرانس گفت: کاری که شما در این مجموعه انجام می‌دهید، با توجه به سختی و مهم بودن آن برای تأمین انرژی، کار بسیار پرزحمت و ارزشمندی است که با نیت خیر و رضای خدا انجام می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ۷۰ درصد دارایی شرکت ملی گاز ایران در اختیار شرکت انتقال گاز است که این نشان از اهمیت این شرکت دارد، همه دوستان باید کمک کنند که با اطلاعات به‌روز و فناوری‌های نوین کار‌ها را به پیش ببریم، زیرا ایمان دارم با وجود مشکلات، با همفکری و ارائه راهکار‌های مناسب، می‌توانیم بر مشکلات فائق آییم.

معاون وزیر نفت در امور گاز پس از بررسی گزارش ارائه‌شده، گفت: ان‌شاءالله با همکاری و همدلی یکدیگر بتوانیم در روز‌های آینده نیز مانند هر سال، انتقال و تأمین گاز کشور در شرایط پایداری را حفظ کنیم و آماده باشیم مشکلات احتمالی را در کمترین زمان ممکن برطرف کنیم و به این ترتیب، به‌طور کامل در خدمت مردم باشیم.

مهدی جمشیدی‌دانا، مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران نیز در ابتدای این نشست با معرفی مدیران حوزه کاری خود، به ارائه گزارشی از عملکرد این شرکت و تمهید‌های انجام‌شده برای عبور موفق از زمستان پرداخت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار