رئیس مرکز بهداشت گچساران گفت: ۱۰۲ هزار و ۶۵۳ دوز واکسن کرونا برای گروه های هدف این شهرستان تزریق شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، عباس باشتی رئیس مرکز بهداشت گچساران گفت: از ۱۰۲ هزارو ۶۵۳ دوز واکسن کرونا، ۶۷ هزار و ۸۴۳ تن دوز اول و ۳۴هزارو ۸۱۰ تن دوز دوم واکسن  کرونا  را در شهرستان دریافت کردند.

باشتی بیان کرد: بیش از ۷۶ درصد جمعیت ۸۹ هزار تن بالای ۱۸ سال این شهرستان در مقابل ویروس کرونا واکسینه شدند.

او اظهار داشت: تاکنون ۳۶ درصد از دانش‌آموزان گروه هدف این شهرستان معادل چهار هزارو ۱۹۰ تن واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

رئیس مرکز بهداشت گچساران با بیان اینکه واکسینه دانش آموزان گروه هدف ۱۲ تا ۱۷ سال در این شهرستان هم اکنون در حال انجام است افزود: بیش از ۱۱ هزارو ۳۸۵ دانش آموز در این گروه سنی باید در مقابل ویروس کرونا واکسینه شوند.

او بیان کرد: هزار ذوز واکسن نوبت اول و ۸۱۵ دوز واکسن نوبت دوم  روز گذشته در این شهرستان تزریق شد.

باشتی ابراز کرد: واکسیناسیون ویروس کرونا در ۱۰ مرکز در شهری و روستایی، ۱۲ پایگاه سلامت و ۲۸ خانه بهداشت و پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون کرونا دوگنبدان این شهرستان در حال انجام است.

او تصریح کرد: در صورت تامین واکسن با توجه به ایجاد زیرساخت های لازم می توانیم تا اوایل آبان امسال همه مردم گچساران را واکسینه کنیم.

رئیس مرکز بهداشت گچساران گفت:  ۵۴ هزار و ۳۰۲ مورد تست کرونا از ابتدای شروع ویروس کرونا تاکنون از افراد با علائم مشکوک در این شهرستان گرفته شده است.

او افزود: تاکنون بیش از ۱۶هزار  و ۵۳۳ تن در این شهرستان به بیماری کرونا مبتلا شده اند. 

باشتی تعداد بهبود یافتگان ویروس کرونا در گچساران را ۱۶ هزارو ۶۶ تن اعلام کرد و افزود:  ۲۱۷ تن در این شهرستان بر اثر ویروس کرونا  جان باخته اند.

شهرستان گچساران با ۱۵۰ هزار تن جمعیت در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.