آدرس اینترنتی مرکز تعمیرات موبایل امداد تغییر یافت.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، آدرس اینترنتی مرکز تعمیرات موبایل امداد تغییر یافت. موبایل امداد از مراکز معتبر و با تجربه ای است که سال هاست در حوزه تعمیرات انواع موبایل فعالیت می کند. این مرکز با تکیه بر اصل مشتری مداری خدمات خود را همراه با مزیت های ارزنده ای چون گارانتی تعمیرات، استفاده از قطعات اورجینال و تحویل فوری موبایل به مشتری ارائه می کند. تمام تلاش این مرکز بر این است که بالاترین کیفیت ها را در تعمیر تلفن همراه با هزینه ای معقول و به صرفه در اختیار مراجعه کنندگان قرار دهد. این مرکز سابقا با نام "موبایل امداد" با آدرس اینترنتی (www.mobileemdad.com) به مشتریان خدمات ارائه میداد و به تازگی با نام "مرکز تعمیرات موبایل" با آدرس (www.tamiratemobile.com) به فعالیت خود ادامه می دهد. در این گزارش به معرفی بخشی از خدمات مرکز تعمیرات موبایل خواهیم پرداخت.

مرکز تعمیرات موبایل نام جدید موبایل امداد

تعمیرات سخت افزاری موبایل

قطعاتی مانند ال سی دی، باتری، برد، اسپیکر، سوکت شارژ، سیستم روی تراشه، CPU، GPU، هارد، اتصالات و غیره از جمله قطعات سخت افزاری موبایل محسوب می شوند. ضربه خوردن به گوشی مانند افتادن آن از ارتفاع و یا وارد آمدن فشار زیاد به آن می توان منجر به ایرادهایی مانند شکستن و خرد شدن صفحه نمایش، آسیب رسیدن به برد و غیره گردد. معمولا تعمیرات سخت افزاری پرهزینه تر از تعمیرات نرم افزاری هستند و بنابراین مهارت بالایی را می طلبند. در مرکز تعمیرات موبایل ، انواع خدمات سخت افزاری توسط متخصصین آموزش دیده و با تجربه انجام می گیرد.

به منظور ارتقای سطح کیفی پروسه تعمیرات موبایل در این مرکز، ابزارها و تجهیزاتی مورد استفاده قرار می گیرد که از استانداردهای روز دنیا پیروی کرده و کاملا مدرن و پیشرفته هستند.

تعمیرات نرم افزاری تلفن همراه

نرم افزار نیز پا به پای سخت افزار در دستگاه های الکترونیکی مانند موبایل و کامپیوتر کار میکند. وجود مشکلات نرم افزاری حتی می تواند به کار نکردن و یا عدم عملکرد صحیح قطعات سخت افزاری منجر گردند. بنابراین برطرف نمودن آنها می تواند جانی تازه به دستگاه شما بخشیده و آن را مجددا راه اندازی نماید. در بسیاری از موارد مشکلات نرم افزاری بایستی بصورت تخصصی و با استفاده از کامپیوتر و نرم افزارهای مخصوص انجام گیرد که در این صورت مراجعه به یک تعمیرکار حرفه ای موبایل می تواند کمک بسیاری به شما نماید.

مرکز تعمیرات موبایل دارای دو واحد تخصصی نرم افزار و سخت افزار است و پس از این که گوشی عیب یابی شد، بسته به نوع مشکل به یکی از این واحدها جهت تعمیرات فرستاده می شود. اگر گوشی شما هنگ می کند، اگر سرعت دستگاهتان نسبت به قبل کند شده است، اگر با وارد شدن به یک برنامه بلافاصله از آن خارج می شوید، دوربین گوشی کار نمی کند و صدها مورد دیگر؛ باید به یک متخصص نرم افزار موبایل مراجعه نمایید. مرکز تعمیرات موبایل با توجه به تجربه و سابقه بالایی که در انجام تعمیرات نرم افزاری و همچنین سخت افزاری دارد می تواند با استفاده از جدیدترین برنامه ها و متدها به برطرف نمودن انواع مشکلات نرم افزاری در تلفن های همراه بپردازد.

مرکز تعمیرات موبایل نام جدید موبایل امداد

تعویض ال سی دی تلفن همراه

از جمله خدمات مهمی که با دقت و تمرکز بالا و با استفاده از تجهیزات به روز توسط مرکز تعمیرات موبایل انجام می گیرد، تعویض ال سی دی تلفن همراه است.

ال سی دی یا صفحه نمایش را می توان اصلی ترین قطعه در موبایل دانست که در واقع خروجی دستگاه به شمار رفته و تمام عملیات در این قسمت مشاهده می شود. یکی از مشکلات متداولی که عموما در انواع تلفن های همراه چه اندروید و چه آیفون مشاهده می شود شکستن و آسیب دیدن این صفحه نمایش است. حساسیت بالایی که این قطعه دارد باعث می شود تا بر اثر ضربات شدید شکسته شده و یا ترک بردارد. گاهی ممکن است این آسیب به لایه های عمیق تر دستگاه نیز نفوذ کرده و تاچ موبایل را نیز از کار بیندازد. معمولا هزینه بالایی برای تعویض ال سی دی مورد نیاز است. البته در بسیاری از موارد نیز تصور می شود که ال سی دی گوشی شکسته است در صورتی که شکستگی ها و ترک های مشاهده شده در قسمت گلس آن است و می توان با هزینه ای اندک به تعویض گلس پرداخت.

در مرکز تعمیرات موبایل تعویض ال سی دی به راحتی و با تخصص بسیار بالا توسط تعمیرکاران این مرکز انجام می گیرد. یکی از افتخارات مرکز تعمیرات موبایل استفاده از قطعات اصل و کاملا اورجینال است که موجب اعتبار بخشیدن به این مرکز شده است. مانند سایر قطعات، تعمیرکاران این مرکز از LCD  کاملا اورجینال به جای قطعه شکسته شده استفاده خواهند کرد و در نتیجه میتوان انتظار کیفیتی بالا را در نمایشگر دستگاه داشت.

درست کردن گوشی آبخورده

قطعات الکترونیکی بکار رفته در تلفن های همراه حساسیت بالایی نسبت به آب دارند. نفوذ آب به داخل گوشی باعث می شود تا قطعه های داخلی آن نیم سوز شده و یا حتی بطور کامل بسوزند. بهتر است در صورتی که آب به داخل دستگاه شما نفوذ پیدا کرد، آن را خاموش کرده و به سرعت آن را به یک مرکز تعمیراتی معتبر برسانید. در مرکز تعمیرات موبایل بلافاصله با استفاده از ابزارهای مخصوصی که وجود دارد رطوبت را از دستگاه خارج کرده و در صورتی که نیاز به تعمیر یا تعویض قطعه ای باشد، این کار را به بهترین شکل ممکن انجام خواهند داد.

تعمیر و تعویض هارد موبایل

با توجه به حجم فایل های مختلفی که امروزه در تلفن های همراه نگهداری می شود، نقش هارد در موبایل بسیار پر رنگ است. آسیب دیدن به هارد بر اثر ضربه یا آب می تواند نگرانی های زیادی را در کاربران ایجاد کرده و باعث ترس از دست دادن تمام فایل های مهم در آنها گردد. تعمیرات هارد موبایل از جمله مهم ترین تعمیراتی است که باید به صورت تخصصی و با دقت بالا انجام گیرد. در صورتی که هارد دستگاه شما با مشکلی مواجه شد بهتر است هر چه سریع تر آن را به مرکز تعمیرات موبایل برده و رفع مشکلات آن را به دست متخصصین این مرکز بسپارید.

مرکز تعمیرات موبایل نام جدید موبایل امداد

ارائه گارانتی معتبر در مرکز تعمیرات موبایل

در صورتی که تعمیرکاری که گوشی شما را تعمیر می کند از تخصص و مهارت کافی برخوردار نباشد، ممکن است پس از گذشت مدت زمانی کوتاه، دستگاه مجددا به همان مشکل دچار شود و نیاز به تعمیر مجدد پیدا کند. در این صورت باید دوباره هزینه ای را برای تعمیرات در نظر گرفت و ضمانتی برای عدم خرابی دوباره دستگاه وجود نخواهد داشت.

 مرکز تعمیرات موبایل با ارائه گارانتی تعمیرات به مشتریان، اعتماد آنها را جلب نموده و این اطمینان را به آنها می دهد که در آینده مشکل مشابهی دستگاه را تهدید نمی کند. علاوه بر آن، این مرکز در صورت تعویض قطعات مختلف تلفن همراه،گارانتی اصالت قطعات نیز در اختیار مشتریان قرار می دهد و بدین ترتیب این اطمینان را ایجاد می کند که از قطعه اصل و اورجینال در دستگاه استفاده شده است.

نحوه دریافت خدمات از مرکز تعمیرات موبایل

جهت استفاده از تخصص تعمیرکاران و تکنسین های مرکز تعمیرات موبایل می توانید به سایت این مرکز مراجعه نموده و در ادامه پس از مشورت با کارشناسان این مرکز جهت دریافت خدمات، به صورت حضوری به مرکز مراجعه کرده و یا درخواست تعمیرات تلفن همراه را در محل داشته باشید.

متخصصین فعال در مرکز تعمیرات موبایل ، دارای گواهینامه و مدارک رسمی تعمیرات موبایل بوده و از تجربه بالایی نیز در این کار بهره مند هستند. این مرکز همچنین نمایندگی رسمی تعمیر موبایل در برندهای مختلف مانند سامسونگ، اپل، شیائومی، ال جی و ... است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار