وزارت خارجه بحرین و امارات سفرای لبنان را احضار کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل ازالمیادین، وزارت خارجه بحرین از احضار سفیر لبنان و تقدیم نامه اعتراضی به وی در خصوص سخنان «جورج قرداحی» وزیر اطلاع رسانی لبنان خبر داد.

این شبکه همچنین اعلام کرد امارات در پی اظهارات جورج قرداحی وزیر اطلاع رسانی لبنان، سفیر این کشور را احضار کرد.

این در حالی است که پیشتر نیز در پی جنجال بر سر اظهارات «جورج قرداحی»، وزیر اطلاع‌رسانی لبنان، درباره جنگ یمن، نخست‌وزیر لبنان درباره این اظهارات موضع گرفت.

دفتر اطلاع‌رسانی نخست‌وزیر لبنان با انتشار بیانیه‌ای تأکید کرد که «نجیب میقاتی» بر پایبندی لبنان به روابط برادرانه با کشور‌های عربی که به صراحت در برنامه دولت مطرح شده، تأکید می‌کند.

این بیانیه افزوده که درباره اظهارات وزیر اطلاع‌رسانی باید توجه کرد که این اظهارات مربوط به چند هفته پیش از مسئولیت وزارت وی است و «به خصوص در آنچه به مسئله یمن و روابط لبنان با کشور‌های عربی به خصوص عربستان سعودی و دیگر کشور‌های شورای همکاری مربوط می‌شود، به هیچ عنوان قابل قبول نیست».

گفتنی است این موضع گیری‌ها پس از آن رخ داد که فعالان شبکه‌های اجتماعی فیلمی از اظهارات «جورج قرداحی»، وزیر اطلاع‌رسانی لبنان منتشر کردند که در آن جنگ یمن را «جنگی پوچ» خوانده بود که باید متوقف شود. او تأکید کرده بود که گروه انصارالله از خود در برابر بمباران و حمله خارجی دفاع می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار