استاندارکرمان در پیامی درگذشت مادر شهیدان اصغر و محمد زحمتکشان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی زینی وند، استاندار کرمان در پیامی درگذشت فاطمه زارعی، مادر شهیدان اصغر و محمد زحمتکشان را تسلیت گفت. متن پیام به شرح زیر است:

" هوالباقی "
'کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ'

صلابت و صبوری مادران شهدا که با صبر و استقامت، فرهنگ ایثار و شهادت را در قالب روح انقلابی به نسل جوان منتقل می‌کنند، توصیف شدنی نیست. امنیت و عزت امروزمان نشأت گرفته از ایثار چنین مادرانی است که مقام و جایگاه والایی نزد خدا دارند.

درگذشت مادر مومن فاطمه زارعی  والده شهیدان  اصغر و محمد زحمتکشان  موجب تأثر و تأسف فراوان شد.

بدون تردید روح بلند مادرانه این بانوی بزرگوار که سال‌های عمر با عزت خود را در راه پرورش فرزندان برومند، خدوم و متعهد به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صرف کرده است، در جوار رحمت واسعۀ الهی و فرزندان شهیدش آرام گرفته است.

اینجانب درگذشت این مادر ارجمند را به خانواده معزز زحمتکشان، مردم نجیب استان کرمان، خاصه مردم قهرمان پرور شهرستان جیرفت تسلیت عرض  کرده و از بارگاه پروردگار بزرگ، برای آن فقید مؤمن، غفران الهی و برای بازماندگان و سوگواران، صبر جزیل و اجر عظیم مسألت دارم.

علی زینی وند

استاندار کرمان

بیشتر بخوانید: 


مادر شهیدان زحمتکشان آسمانی شد 


شهید والامقام اصغر زحمتکشان اول آذرماه ۱۳۳۷، در روستای سبزواران شهرستان جیرفت به دنیا آمد. تا پایان دوره متوسطه در رشته مکانیک درس خواند و دیپلم گرفت. به‌عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت. 20 اردیبهشت ۱۳۶۱، در خرمشهر به شهادت رسید. اثری از پیکرش به دست نیامد.

 مادر شهیدان زحمتکشان

شهید والامقام محمد زحمتکشان در 2 مهر ۱۳۳۵، در روستای سبزواران از توابع شهرستان جیرفت به دنیا آمد. سال ۱۳۶۰ ازدواج کرد و صاحب 2 پسر شد. به‌عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. 7 شهریور ۱۳۶۴ در جاده اهواز دچار سانحه رانندگی شد و براثر ضربه‌ مغزی به شهادت رسید. مزار  او در گلزار شهدای شهرستان زادگاهش قرار دارد.

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار