جوکار گفت: تعرض به خط انتقال آب استان یزد بر خلاف شرع و قانون اساسی است و دستگاه‌های امنیتی باید ورود کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدصالح جوکار رئیس مجمع نمایندگان استان یزد در نشست علنی  مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود با انتقاد از اینکه شاهد حملات مکرر به خط آب شرب حوزه انتخابیه هستیم، گفت: با وجود نامه‌نگاری‌های مقامات، هیچ اقدامی برای تأمین امنیت این خط انجام نشده و به نظر می‌رسد اراده‌ای برای تأمین امنیت و برخورد با عوامل مخرب وجود ندارد.

او افزود: تعرض به خط انتقال آب یزد به یک روند عادی تبدیل شده که دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی از منبع آن آگاه هستند چرا که در مدت اخیر بار‌ها آب استان قطع شده است. 

 رئیس مجمع نمایندگان استان یزد تأکید کرد :مگر امکان دارد این عوامل شناسایی نشوند؟ چه کسی متولی است؟

جوکار با قدردانی  از صبر و خویشتنداری مردم دارالعباده، ادامه داد: بنده به وزیر کشور پیام داده و نسبت به این موضوع اعتراض کردم. هفته آینده شورای امنیت تشکیل می‌شود و قطعا در این زمینه صحبت خواهد شد.

نماینده یزد و اشکذر با اشاره به تذکر شفاهی در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: این اقدام خلاف شرع و قانون اساسی است. کسانی که اعتراض دارند باید از مجاری قانونی و از طریق نمایندگان و مدیران و مسئولان استانی پیگیری کنند.

جوکار ادامه داد: آبی که در حال انتقال به یزد است، در اصفهان نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد و ما با آن‌ها همراهی خواهیم کرد. مسئولان امنیتی و اطلاعاتی کشور باید در جلسه‌ای به بررسی این موضوع پرداخته و امنیت پایدار برای این خط حاصل شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار