مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از انجام حدود ۷۰۰ مأموریت آتش‌نشانی برای رفع آبگرفتگی‌ها در اصفهان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: از آغازین لحظات بارش باران تاکنون حدود ۷۰۰ مورد امداد خواهی جهت رفع آبگرفتگی منازل به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اعلام شده که تاکنون بیش از ۲۰۰ مورد آن رفع شده است.

آتشپاد محسن گلابی در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: با توجه به تقسیم بندی امور خدمات شهری سازمان آتش‌نشانی رفع آبگرفتگی منازل را بر عهده گرفتیم. بیشتر آبگرفتگی‌ها در ارتباط با منازل منهای ۶۰ اتفاق افتاده است.

او با اشاره به اعلام حدود ۷۰۰ مورد امدادخواهی جهت رفع آبگرفتگی به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان افزود: نیرو‌های این سازمان در قالب ۱۰۰ اکیپ اعزامی تا کنون بیش از ۲۰۰ مورد از آب‌گرفتگی‌ها را رفع کرده‌اند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان عنوان کرد: با عوامل بحران شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان و سایر ارگان‌های ذیربط در ارتباط هستیم و هماهنگی لازم با شرکت توزیع برق در خصوص موارد مربوط به اتصال برق نیز انجام شده است.

گلابی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تا کنون هیچ گونه خسارت جانی و جرحی وجود نداشته و فعالیت اکیپ‌ها برای تخلیه آب منازل تا رفع کامل موارد ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار