مدیرعامل شرکت فرآورده‌های غذایی و قند تربت جام گفت: با انتقال بیش از ۱۶هزار تن شکر خام از بندرعباس تا کنون ۹هزارتن شکر تصفیه شده و ۷هزارتن باقی مانده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عابدینی مدیرعامل شرکت فرآورده‌های غذایی و قند تربت جام درحاشیه بازدید فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهر از کارخانه قند تربت جام گفت: از ابتدای تحویل چغندر به کارخانه قند تا الان بیش از ۱۸۰۰ تن شکر تولید شده است و کارخانه همچنان در حال تحویل چغندر از سوی کشاورزان تربت جام است.

او با اشاره به پرداخت به موقع وجه چغندرقند به کشاورزان و جلب اعتماد آنان به کارخانه قند افزود: با توجه به خوش حسابی کارخانه، کشاورزان منطقه برای انعقاد قراداد درسال زراعی پیش رو نیز به کارخانه مراجع دارند.


بیشتر بخوانید



مدیرعامل شرکت فرآورده‌های غذایی و قند تربت جام ادامه داد: در کارخانه برای ۴۲ نفر اشتغالزایی جدید صورت پذیرفته است که کمک شایانی به اشتغال جوانان شهرستان تربت جام خواهد بود.

فرماندارتربت جام بیان کرد: چرخ کارخانه قند تربت جام درحال حاضربخوبی می‌چرخد و با توجه به روز بودن پرداخت بدهی‌ها به کشاورزان و کارگران و طلبکاران می‌طلبد که کشاورزان چغندر را به کارخانه قند تحویل دهند تا ۴۰۰ کارگر کارخانه آسیب نبینند.

او تصریح کرد: شرکت آمادگی دارد تا از طریق واردات شکر خام و انجام امور تصفیه یا ترانزیت و تصفیه اجرتی شکر خام و صادرات آن به کشور‌های همجوار گامی موثر در جهت رونق تولید برداشته شود.

عابدینی ابراز امیدواری کرد: با تأسیس شرکت‌های زیرمجموعه و پایین‌دست صنعت قند و شکر بتوان فعالیت کارگری شرکت را از حالت فصلی به دائم در سال تغییر داده تا علاوه بر اشتغالزایی کارگران موجبات رونق اقتصادی شهرستان نیز فراهم گردد.

انتهای پیام//س، ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.