در مراسمی با حضور مسئولان استانی قاسمی به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد ساوه معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در مراسمی در ساوه با حضور کلانتری رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و حجت‌الاسلام همتی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در این دانشگاه قاسمی به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی ساوه معرفی و از زحمات ثمری خلج رئیس قبلی قدردانی شد.

کلانتری رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی در این مراسم گفت: در سند تحول و تعالی دانشگاه در کشور که قرار است تا دیماه امسال عملیاتی شود گسترش فضای انقلابی، ارتقای علمی و حفظ کیان دانشگاه لحاظ شده است.

کلانتری، تربیت نیروی انقلابی برای جامعه را مهمترین ماموریت دانشگاه آزاد به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان دانست و افزود: تولید و انتقال علم و فناوری دومین ماموریت دانشگاه آزاد است که از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است.

او خواستار ارتباط موثر بین دانشگاه و صنعت شد و اضافه کرد: افزایش پژوهش‌های تحصیلات تکمیلی که منجر به نوآوری و فناوری می‌شود باید در دانشگاه تقویت شود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی بیان کرد: توسعه کیفی و کمی واحد‌های فناور با فعالیت ۱۶۵ هیات علمی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه موجب ارتقای جایگاه این دانشگاه خواهد شد که متاسفانه در سطح کشور نتوانسته است در این حوزه رتبه‌ای کسب کند.

حجت‌الاسلام همتی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی هم با تاکید بر اینکه انسان دائما مسئول است، گفت: اگر کسی در عمل به وظایف خود در مسئولیتی که به او واگذار شده کوتاهی کند در پیشگاه خدا مسئول است.

حجت‌الاسلام همتی افزود: در نظام اسلامی ایجاب می‌کند که یک مدیر در طراز انقلاب برای جلب رضای خدا و مردم به وظایف خود عمل کند تا در مدت زمان مسئولیت خویش بتواند خدمتگزار صادق و صالحی برای مردم باشد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.