یک قاضی آمریکایی شکایت وکیل سابق رئیس‌جمهور پیشین این کشور برای پرداخت غرامت‌ میلیون‌ها دلاری را رد کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از گاردین، یک قاضی نیویورک با اشاره به شکایت وکیل سابق «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور پیشین آمریکا، اعلام کرد که نیازی نیست سازمان ترامپ صورتحساب میلیون دلاریِ هزینه‌های وکیل سابق او را پرداخت کند.

«مایکل کوهن» وکیل سابق ترامپ پیشتر از این سازمان شکایت کرد و دلیل آن را نیز عمل نکردن به وعده پرداخت هزینه‌های قانونی به او اعلام کرد که برای کار‌هایی که برای سازمان ترامپ انجام داده بود باید پرداخت می‌شد.

اکنون یک قاضی از نیویورک با بیان آن‌که کوهن نتوانسته صورتحساب‌ها و دعوی دیگر خود را اثبات کند، اعلام کرد که سازمان ترامپ نباید هزینه‌هایی که مایکل کوهن قید کرده است را پرداخت کند.

شکایتی که کوهن در سال ۲۰۱۹ تنظیم و به دادگاه ارائه کرده بود شامل درخواست ۱.۹ میلیون دلار برای و هزینه‌های قانونی و ۱.۹ میلیون دلار دیگر برای پرونده جنایی مربوط به خود، بود.

قاضی نیویورکی در این باره گفت: «هزینه‌های کوهن گاهی شامل کار‌های غیرقانونی می‌شود که او برای شخص ترامپ، ستاد انتخاباتی و همچنین بنیاد او، انجام داده است. البته چیزی غیر از مخارج و هزینه‌های سازمان ترامپ نیست.»

سازمان ترامپ تنها متهم در پرونده شکایت مایکل کوهن محسوب می‌شود.

وکیل کوهن نیز در پیامی توییتری با اشاره یک حساب کاربری که برای حمایت از کوهن تشکیل شده است، به سخنان قاضی نیویورک واکنش داد و نوشت: «این تصمیم ناعادلانه است.»

تیرماه سال جاری منابعی به سازمان ترامپ اعلام کردند در انتظار اتهاماتی جنایی علیه این سازمان در دادگاه در منهتن نیویورک باشد.

تحقیقات درباره پرونده‌های مختلف سازمان ترامپ از زمانی به‌صورت جدی آغاز شد که مایکل کوهن، در سال ۲۰۱۸ در دادگاه پرده از تخلفات عظیم مالی و مالیاتی ترامپ برداشت.

سازمان ترامپ مجموعه‌ای از شرکت‌های زنجیره‌ای هستند که با نظارت مستقیم رئیس‌جمهور آمریکا به فعالیت‌های تجاری در زمینه‌های مختلف می‌پردازند. این سازمان متهم است در طول این سال‌ها تخلفات مالی سنگینی مرتکب شده و فرار‌ها مالیاتی بزرگی داشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۶ ۲۳ آبان ۱۴۰۰
باید به این مایکل کوهن مدال شجاعت داد
آخرین اخبار