مجوز چاپ بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ عنوان کتاب در خراسان رضوی صادر شد

مدیر گروه فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال این اداره کل برای چاپ سه هزار و ۵۵۵ عنوان کتاب جدید در استان مجوز صادر کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فاطمه حسینی مدیر گروه فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: این کتاب‌ها در زمینه ادبیات، شعر، داستان، سیاست، روانشناسی، جامعه شناسی، دین و هنر است و ۴۰۰ ناشر چاپ این عناوین کتاب را برعهده گرفته اند.

او افزود: تعداد عناوین کتب جدید مجوز گرفته از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل تغییر زیادی نداشته است.

مدیر گروه فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون ۲ هزار و ۱۷۳ عنوان کتاب با شمارگان ۱۴۰ هزار نسخه به ارزش ۱۴ میلیارد و ۶۱۹ میلیون ریال از این استان به افغانستان صادر شده است.

حسینی بیان کرد: به مناسبت هفته کتاب امسال همه شهرستان‌های خراسان رضوی برنامه گشایش نمایشگاه و رونمایی از کتاب‌های جدید را دارند که یکی از مهمترین آن رونمایی از کتاب "همایش گفتگو‌های بینافرهنگی خراسان بزرگ" است که در پایان هفته جاری در مشهد برگزار می‌شود.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار