راهیابی مهارت‌آموز تایبادی به مسابقات جهانی مهارت

مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای تایباد گفت: مهارت‌آموز تایبادی با کسب مدال طلای مسابقات ملی مهارت، به مرحله بین‌المللی آن راه یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، اسماعیل نیک‌محمدی مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای تایباد گفت: محمدرضا قلندری، مهارت‌آموز رشته کاشیکاری کف و دیوار، موفق به کسب مدال طلای مسابقات ملی مهارت شد و به مسابقات جهانی مهارت راه یافت.

او افزود: این مسابقات در سه سطح شهرستانی، استانی و کشوری اجرا می‌شود که نوزدهمین دوره کشوری آن در استان یزد برگزار شد.

مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای تایباد ادامه داد: مسابقات جهانی مهارت نیز به میزبانی کشور چین برگزار خواهد شد که محمدرضا قلندری به عنوان یکی از نمایندگان ایران در آن حضور می‌یابد.

نیک‌محمدی بیان کرد: محمدرضا قلندری با توجه به تمرینات موفق آموزشی که داشت، منتخب خراسان رضوی برای شرکت در مرحله کشوری المپیاد مهارت شده بود.

او تصریح کرد: در نوزدهمین دوره مسابقات استانی مهارت، مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای تایباد در رشته‌های خیاطی، آجرچینی، گچ‌کاری، آشپزی، کاشیکاری، طراحی فضای سبز و کابینت‌سازی، حرفه‌آموز معرفی کرد که نتیجه آن کسب سه مقام اول استان و یک مقام دوم استان شد.

مسابقات جهانی مهارت از سال ۲۰۰۱ به بعد به میزبانی کشور‌های کره جنوبی، سوئیس، فنلاند، ژاپن، کانادا، انگلستان، آلمان برزیل، امارات و روسیه برگزار شده است که سال ۲۰۲۱ میزبان آن کشور چین است.

انتهای پیام// ا. چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار