معاون دانشجویی دانشگاه علم و صنعت از احداث دو بلوک خوابگاه جدید در پردیس دانشگاه خبر داد.

حامدسعیدی گوگرچین، معاون دانشجویی دانشگاه علم و صنعت در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تعداد حضور دانشجویان در خوابگاه‌های دانشگاه علم و صنعت گفت: هم اکنون دو دسته از دانشجویان در خوابگاه‌ها حضور دارند. دسته اول دانشجویان تحصیلات تکمیلی هستند که در دوره پژوهشی خود قرار دارند و جهت پیگیری امور مربوط به پایان نامه و رساله خود با کسب مجوز‌های لازم در دانشگاه حضور دارند.

او افزود: دسته دوم دانشجویانی هستند که با مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و ابلاغ وزارت عتف از تاریخ ۸ آذر ۱۴۰۰ کلاس‌های درسی خود را به صورت حضوری آموزش دیده اند که تمامی این دانشجویان در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی تحصیل می‌کنند.

سعیدی با اشاره به بازسازی خوابگاه‌های دانشگاه علم و صنعت اظهار کرد: دانشگاه علم و صنعت در حال احداث دو بلوک خوابگاهی جدید در پردیس اصلی خود بوده و تعدادی از خوابگاه‌ها هم در حال بازسازی و تعمیر هستند.

معاون دانشجویی دانشگاه علم و صنعت با بیان اینکه فعالیت‌های دانشجویی مطابق مصوبات بودجه ۱۴۰۰ است، تاکید کرد: از مراجع مرتبط برای رسیدگی به مشکلات دانشجویی درخواست‌هایی داریم که آن را از طریق مسیر‌های خود ارسال خواهیم کرد تا برای رفع معضلات حمایتمان کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.