مدیرعامل شرکت گاز استان تهران در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

گاز مشترکان شادآبادی در دو مرحله وصل می‌شود

توکلی گفت: در اولین فرصت نیمی از مشترکان گاز منطقه شادآباد به سرویس بر می‌گردند، پس از تعمیر خط ورودی، تمام مشترکان به سرویس بر خواهند گشت.

سعید توکلی مدیرعامل شرکت گاز استان تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان در توضیح این که ابتدا مطرح شد که گاز هیچ مشترکی در اثر آتش سوزی خط لوله شادآباد قطع نشده و سپس اعلام شد که گاز سه هزار مشترک قطع شده است، گفت: با توجه به این که اطلاعات دقیق تری حادث شده، متوجه قطعی گاز برخی از مشترکان شدیم که در دو مرحله مجددا وصل خواهد شد.

او گفت: در اولین فرصت نیمی از این مشترکان گاز به سرویس بر می‌گردند، زیرا ایستگاه کناری را رینگ می‌کنیم. پس از تعمیر خود خط ورودی، تمام مشترکان به سرویس بر خواهند گشت.

توکلی گفت: بیل مکانیکی مربوط به پیمانکار شهرداری بوده، چون این بیل کاملا سوخته و هنوز در محل حادثه است، باید توسط عوامل امدادی جا به جا شود تا بتوانند به خط لوله دسترسی داشته باشند.

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران بیان کرد: این خط لوله فلزی است و باید تعمیر شود، پس از تعمیر نیاز به رادیوگرافی دارد و پس از انجام رادیوگرافی می‌توان گاز را وصل کرد یعنی پس از این مراحل، گاز نیمه دوم مصرف کنندگان نیز وصل می‌شود.

گفتنی است؛ خط لوله آتش گرفته در شادآباد تهران، شش اینچی بوده و بخشی از شعله‌ها به دلیل آتش سوزی بیل مکانیکی بوده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: قطعی گاز ، گازرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار