معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان گفت:مسابقات ورزشی انتخابی استعداد‌های برتر دانش آموزان این استان تا ۳۰ آذر ادامه دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، عبدالله جعفری معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اینکه مسابقات ورزشی انتخابی استعداد‌های برتر دانش آموزان این استان تا ۳۰ آذر ادامه دارد، گفت:این المپیاد ویژه دانش آموزان دوره اول متوسطه است و در دو بخش پسران و دختران برگزار می‌شود.

او با اشاره به این که مسابقات در بخش پسران در رشته‌های تکواندو، ووشو، شطرنج، دوو میدانی، کشتی آزاد و فرنگی، ژیمناستیک، شنا و جودو برگزار می شود، افزود: در بخش دختران نیز شرکت کنندگان در رشته‌های تکواندو، ووشو، دوومیدانی و شطرنج با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

معاون تربیت بدنی استان همدان گفت: المپیاد دانش آموزی استعداد‌های برتر استان از ۱۵آذر به میزبانی آموزش و پرورش نواحی ۱ و ۲ همدان و شهرستان ملایر آغاز شده است و تا ۳۰ آذر ماه ادامه دارد.

جعفری گفت: تیم‌های منتخب مسابقات در مرحله استانی بعد از برگزاری اردوی تدارکاتی و کسب آمادگی نهایی، به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار