معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری خبر داد؛

طرح های اشتغال زایی بانوان نخبه و ورزشکار در اولویت جدی معاون زنان و خانواده رئیس جمهور

انسیه خزعلی گفت: طرح‌های اشتغال زایی فارغ التحصیلان، نخبگان و ورزشکاران خانم، مورد حمایت جدی معاونت زنان ریاست جمهوری قرار می گیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، انسیه خزعلی معاون زنان و خانواده رئیس جمهور در نشست با فرهیختگان و فعالان فرهنگی استان، ضمن تقدیر و تشکر از بانوان فعال گفت: تلاش بانوان در جامعه بسیار قابل تقدیر است و طرح های اشتغال زایی فارغ التحصیلان، نخبگان و ورزشکاران مورد حمایت قرار می‌گیرد.

دکتر خزعلی در بخش دیگری از سخنان خود به آسیب های اجتماعی در خانواده ها اشاره کرد و گفت: معاونت زنان، برنامه ای جامع را در راستای کار آفرینی و توانمند سازی تدوین کرده که در هفته آینده از آن رونمایی خواهد شد.

او افزود: زنان سرپرست خانوار و بد سرپرست اولویت اصلی کشور است که باید از بعد مادی و معنوی حمایت شوند.

دکتر خزعلی اظهار داشت: اینگونه حمایت ها باید همراه با مشارکت جدی مردم باشد تا با شرایط فعلی اقتصادی کشور شاهد تغییرات مثبت و‌ رو به جلو باشیم.

معاون زنان و خانواده رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود به عملی شدن وعده ها تاکید کرد و گفت: ما باید عمل را جایگزین وعده کنیم تا بهترین نتایج و عملکردها را ارائه دهیم.

او در ادامه با بررسی برخی از مشکلات بانوان ورزشکار، اظهار داشت: در تلاشیم با رقم زدن برنامه های حمایتی، توجه بیشتری نسبت به جامعه ورزشکاران به ویژه بانوان داشته باشیم.

خزعلی با بیان اینکه دقت و پیگیری بانوان در کار ها بسیار بالا و قابل تحسین است افزود: امیدواریم در آینده نزدیک، شاهد مسئولیت های کلان بانوان در امور باشیم تا بتوانیم از این ظرفیت و توانایی های ارزشمند بانوان به خوبی در جامعه بهره ببریم.
او خواهان حمایت نخبگان یزدی از طرح های حمایتی بانوان بدسرپرست و سرپرست خانوار شد و گفت: امیدواریم با آمادگی کامل نخبگان و به کارگیری توانایی و ایده های آن ها شاهد رفع برخی از مسائل و مشکلات در این حوزه باشیم.

او در پایان سخنان خود گفت: خوشبختانه در دوره جدید بیش از 18 درصد بودجه امور بانوان افزایش یافته که امیدواریم با برنامه های جامع تدوین شده شاهد تحولات و ریل گذاری جدید در حوزه زنان باشیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار