استاندار خراسان رضوی:

تشدید رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در خراسان رضوی ضروری است

استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به شیوع سویه جدید کرونا، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تشدید آن ها در خراسان رضوی ضروری است.

به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در نشست فوق العاده ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان گفت:سیاست کلی ما در برابر ویروس منحوس کرونا تشدید اقدامات و دستورالعمل‌های بهداشتی، آمادگی کامل برای مواجهه درمانی و فعال کردن بخش‌های مختلف خواهد بود.

نظری گفت: کمیته‌های ستاد باید فعال‌تر شوند و مباحث مختلف در کمیته‌های تخصصی جمع بندی و در ستاد استانی تبدیل به تصمیمات اجرایی شود.

وی گفت: آموزش و پرورش هم باید همین طور فعالیت داشته باشد و نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس و مراکز آموزشی حساسیت به خرج دهد.

استاندار خراسان رضوی گفت: حمل و نقل عمومی به ویژه مترو و اتوبوس در عین حالی که باید خدمات دهی داشته باشند، اما باید در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توجه ویژه تری کنند.

نظری گفت: اصنافی نظیر مراکز فروش تجمعی، نانوایی‌ها، رستوران‌ها و تالار‌ها صنوفی هستند که باید به دقت مدیریت شوند و در صورت لزوم اتحادیه اصناف باید با مدیران این صنف‌ها به صورت مستمر جلسات برگزار کند و در این بین شرط تعطیل نشدن صنوف تشدید رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است.

انتهای پیام//ف. ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار