مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ملایر از توزیع ۱۵۰ بسته کمک مومنانه بین خانواده‌های نیازمند این شهرستان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، پرهام کولیوند، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ملایر گفت: این اقلام  به همت دانشجویان این دانشگاه در چهارمین مرحله از کمک‌های مومنانه بین خانواده‌های نیازمند ملایر توزیع شده است.

او گفت: ارزش ریالی هر کدام از این بسته‌ها حدود ۴۰۰ هزار تومان و در مجموع ۶۰ میلیون تومان بوده که بین خانواده‌های هدف گروه جهادی دانشگاه آزاد ملایر توزیع شده است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی سال گذشته در سخنرانی تلویزیونی به مناسبت نیمه شعبان به مشکلات و سخت شدن شرایط زندگی برای برخی افراد جامعه به علت تبعات ناشی از کرونا اشاره کردند و فرمو‌دند: «افرادی که توانایی و تمکن مالی دارند، فعالیت‌های وسیعی را به‌منظور کمک به نیازمندان آغاز کنند، به خصوص که در آستانه ماه مبارک رمضان که ماه انفاق و ایثار است، قرار داریم».

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تأکید کردند: «خوب است که در ماه مبارک رمضان یک رزمایش گسترده برای مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا در جامعه شکل بگیرد و برای اثبات ارادتمان به امام زمان (عج) صحنه‌ها و جلوه‌هایی از جامعه مهدوی را که جامعه‌ای همراه با قسط، عدل، عزت، علم، برادری و همیاری است، به‌وجود آوریم».

در همین راستا ملت ایران همدلانه در لبیک به این فرمایش معظم‌له، پای کار آمدند و به صورت خودجوش و برگزاری رزمایش‌های مختلف کمک مؤمنانه، جلوه‌ای از مهربانی، ایثار، فداکاری، امید و همیشه در صحنه بودن را به نمایش گذاشتند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ملایر گفت: این بسته‌ها شامل برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی و مرغ بود و مبالغ آن به کمک خیرین و دانشجویان جمع آوری شده بود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.